1000 ting? Min liste er nok litt kortere.
Sex er ikke i nærheten av å være viktig. Noen få har et annet syn. Og ingen tar skade av et liv uten sex, de kan få det bedre.
Hvis det funker for deg, å tenke at sex ikke er i nærheten av å være viktig, så lykke til med det.
Takk for det. Jeg vil ikke være i noe som er griseri. Men du tenker kanskje annerledes.
Du motsier deg selv i denne posten.
Hva mener du med det, er det mobbing du driver med? Da bør du skamme deg. Å mobbe en som slitet psykisk er utrolig dårlig gjort.
Det er ikke mobbing å påpeke fakta.
Hva er fakta? Vet du noe jeg ikke vet…
Sex kommer kanskje på 1200 plass, når du knapt har hatt sex er det ikke prioritert. Alle er ikke like heldige, noen finner aldri noen å være sammen med. Men de er gode mennesker for det.
Man kan ikke få alt her i livet.
Hvis det er på 1200 plass er det ikke noe å snakke om da. Da har du 1199 andre ting å prioritere over.
Det har ingenting å gjøre med å være godt menneske nei, enig i det. Nesten så jeg ville si tvert om i en del tilfeller.
Jeg er et godt menneske, jeg tenker på andre og ikke ba5re på meg selv. Jeg lar ikke driftene styre meg. Hvordan er det med deg, tenker du på andre?
Hmmm, det var ikke ment som mobbing, men du skrev først at du var uten sex og at dette gjorde deg deprimert. Senere skriver du at du lever fint uten.
Jeg tenker på andre, men fokuserer på mine egne interesser.
Det var det jeg trodde. En egoist.
Det er vel ingen motsetning der. Når ingen vil ligge med meg så er det bare trist og jeg blir veldig lei meg, det går inn på meg. Og dette gjelder min kone. Da lurer jeg på hva som er galt med meg. Er det greit å skrive?
Kanskje du selv skulle prøvd å være mer “egoistisk”
Hvorfor det?
Så du ikke går 30 år til og aksepterer ei dame som hverken gir deg nærhet eller sex.
Jeg er 71 år, så det toget er nok gått. Det blir nesten et helt liv uten nærhet, det er tøft.