Sunt syn på samliv

Hvorfor kan du ikke gjøre begge deler? Fordi du ikke finner noen som kvalifiserer på begge områdene?

Det funker sikkert for en del både å finne begge deler, og det uten noe problematiske tanker om hva det innebærer for andre.

Nei, jeg ser ikke hvordan jeg kan få et sunt syn på ting.

Jeg har ikke hatt sex på over 30 år, og er av den grunn fryktelig deprimert. Hun vil ikke ha sex. Det tyder på at hun ikke liker meg. Det er vondt.

Noen ganger ønsker ikke kvinner sex i det hele tatt. De stenger for godt. Tøft for den andre parten da.

Du har en dame du ikke har hatt sex med på 30 år?

J a det stemmer. Jeg har holdt ut. Jeg er vant til avvisning. Men det er tøft. Å

@jae-ols Er du sikker på at du ønsker å holde det ut? Det høres ikke ut som et sunt forhold til sex det der heller

Jeg har ikke noe forhol til sex , har nesten ikke hatt det. Og jeg er godt voksen…Sex er ikke det verste, men mangelen på fysisk kontakt med kvinner er det verste. Det er ikke rart jeg er deprimert…

Da er jo det åpenbare spørsmålet: hvorfor har du ikke gått for lenge siden?

1.Jeg har ikke råd!
2. Redd for å bli ensom
3. Får ikke sex noe annet sted av forskjellige grunner.
4. Vi er kun “venner”
5. Har hatt fem samleier på over 60 år.
6. Deprimert og full av angst.

Hvis du har hatt det slik i 30 år er det nok noe annet som er problemet.

Og hva er det du vet som jeg ikke veit? Du har fått en god forklaring. Jeg lever ennå, men er på oppløpssiden. Mange lever et helt liv uten sex. Det er ikke noe du “må” ha.

For all del ikke noe man må ha, objektivt sett, men høres ut som at du seriøst trenger mer nærhet i alle fall. Stusselig å høre at du har gått i dette så lenge.

Jeg er kvinne, og tror jeg kan snakke for mange når jeg sier at mangel på fysisk kontakt viser at hun ikke bryr seg så mye om deg. Sorry. At det er slik i perioder er en ting med i 30 år(!) Da snakker vi om noe fundamentale feil.
Er dere ellers gode venner? Mange er jo sammen bare for å ikke være alene.

Jeg hadde dødd uten fysisk kontakt.

Sånn er det og jeg får ikke gjort noe med det. Løpet er kjørt. Man får ikke det msn ønsket seg. Men jeg er jo blitt syk av dette livet.

Jeg sympatiserer med det du sier og jeg gjør mitt beste for å snu de kortene jeg har blitt utdelt før det er for er for sent.

Mener du at du er rundt seksti år eller at du pusher 80?

Jeg er over 60 år.

Onde tunger ville sagt at 60 år er ingen alder. Jeg har nok ikke gitt opp hverken å se ut som eller føle meg som den beste versjonen av meg selv når jeg er 60. Om verden består. For noe annet er en mørk avgrunn. Men jeg forstår at alt kan bli tatt fra en i den grad at det er best for sjelen å bare akseptere alt sammen.