Seksuellisering på Snapchat

Du har et eget ansvar for å la være å gjøre det han ber deg om.

Vil dere sitat jeg har blitt seksualisering av han?

Jeg vet. Men det er vanskelig. For jeg vil ikke skuffe han ogsånt om du skjønner

I det du opplever så må du si nei, du må tåle og skuffe han. Sånn han holder på nå så bruker han deg til det han ønsker å oppnå. Han bryr seg ikke om deg i det hele tatt så lenge han får det han vil ha. Og ja, han bruker deg til sin seksuelle nytelse.

Du må her sette grenser si nei, og holde de grensene. Og om han ikke tåler å høre et nei, så er det hans problem, og ikke ditt. Det han driver med er ulovlig, selv om du er over seksuell lavalder, spesielt når du føler deg ukomfortabel når du gjør som han sier. Så det beste du gjør, det er å blokkere og slette han fra snap i kveld. Også må du snakke med de som er sjefene på jobben din om han jobber der, sånn at de veit hva som skjer.

Vel nå viser det seg at det ikke er han som eier den Snapchat kontoen som skriver sånt til meg. Men det er vennene til ha som eier den Snapchat kontoen som har skrivet sånt til meg.

Men jeg liker ikke at noen gjør det. Jeg blir veldig lei av sånt. Men tør ikke si nei lizm. For vil ikke såre noe hvis dere forstår.

Tusen takk.

Selv om det er vennen til han som eier den Snapchat kontoen. Synes dere jeg burde si i fra til jobben om det selv om det ikke er han som eier den Snapchat kontoen som har skrivet det til meg men det er vennen han som har skrivet det til meg??
Gjerne være ærlig med meg og si deres ekte mening takk.

Ja, fordi den som eier kontoen lar vennene hans bruke kontoen sin til noe som ikke er lov. Dessuten, så er nok han som eier kontoen med på det som skjer, selv om han unnskylder seg med noe annet. Du må blokkere han nå, og om han blir såret, så får det bare skje, for det de gjør med deg er ikke bra. Men som sagt tidligere, nå er det bare du som kan gjøre noe med dette. Ingen andre. Enten kan du la det skje, eller så må du si i fra og gjøre ting sånn at du får det bedre.

Oki, tusen takk for svaret hvertfall

Jeg var lyst til å si i fra. Men vet vet ikke helt hvordan.

Uansett, vel nå sier han som eier snap kontoen at han synes det er dumt av meg og si i fra når han ikke har gjort noe sier han til meg nå.

Så siden han sier det så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Hva synes dere?

Plis svar og gjerne vær ærlig.

Si i fra, han har gjort noe som ikke er grei, uansett om det er han som har skrevet meldingene eller ikke, det er fremdeles fra hans konto. Og han og eventuelt vennen bruker deg.

Og du må bare gå til en leder på jobben din, og rett og slett si det som det er. Det er ikke noe mer enn det. At han sier det er dumt du sier i fra spiller ingen rolle, siden han har gjort noe som ikke er greit.

synes dere jeg skal si i fra til politiet også eller bare til jobben?

Gjerne svar ærlig