00 gutt fra vestlandet

Hei! Jeg lurer på om det er noen som har lyst å begynne å snappe med meg. Jeg er 23 år gammel og har nettopp begynt i jobb som mobilvekter. Dette er kun nattarbeid, så da sover jeg hele dagen. Dette gjør at man ikke har tid til venner, fritidsaktiviteter eller butikken. Jeg er eneste ansatte her, og de har prøvd lenge å få 5 ansatte til. Det er derfor veldig ensomt både på jobb og hjemme. Jeg sliter veldig med depresjon fra før, men nå er det veldig ille. Har gått til psykolog flere ganger, men de sier bare at depresjon og selvmordstanker ikke er noe psykologer jobber med. Har 12 måneder bindingstid i jobben og har nå jobbet 3 dager. Planen er å slutte så raskt som mulig, flytte til en større plass og bli med i Røde Kors med for eksempel en butikkjobb eller vekter-jobb på dagtid der man har kollegaer. Men inntil da må jeg bare holde ut i et år til. Jeg har derfor veldig lyst å finne noen å snappe med. Forventer ikke at vi skal snappe hele natten, men bare litt innimellom om ettermiddag og kveld så jeg ikke er helt alene

Psykologer har ikke lov til å forskjellsbehandle problemstillinger. Du bør klage på denne behandlingen.

Hei. 00’er fra Bergen her. Send gjerne en melding om du vil bli litt bedre kjent