Hei. I går var det en som addet meg. Vel har hatt den på snap før før jeg hadde den på snap da så ba han om jeg kunne sende han puppe bilder.
Gjorde det da siden da var jeg liten og ikke forsto så mye ogsånt og hadde ikke opplevd det før og trodde det var vanlig ogsånt lizm.
Vel, i går addet han meg igjen og spurte igjen om det og da sa jeg nei det er ikke lov og da sa han bare jo det er lov siden begge er over 18. bare søk på nettet også søkte jeg på Safari. Men jeg sa fortsatt nei også spurte jeg hvor vil du je skal det? Da svarte han fordi jeg er nysgjerrig også så jeg bare fortsatt nei.
Og på kvelden da så skrev han greit men send meg video
Hei. Jeg vil anbefale deg å bare kutte kontakt med denne personen, virker ikke som han tenker på det beste for deg. Å selv om det er lov, hvis en ikke har lyst så har en ikke lyst.
Jeg har ikke lyst å sende siden har kjæreste og jeg vet det ikke er lov å sende sexuelle bilder til noen selv om noen spør så vet jeg at det ikke er lov.
Men uansett så synes jeg det er veldig vanskelig å si nei til folk som spør om sånt.
jeg skjønner det er vanskelig men du må bare gjøre det. Noe av det å leve handler om det å stå på grensene sine og kunne si nei. Det er IKKE noe galt i å være ukomfortabel og bare fordi noen spør om noe betyr ikke at de automatisk skal forvente det av deg.
Jeg har en funksjonsnedsettelse. Jeg tror det er vanskeligere for folk som meg som har en funksjonsnedsettelse å si nei til sånn jeg tror hverfall det er lettere for sånne folk å få sånne ting fra folk med en funksjonsnedsettelse siden jeg har på følelsen av at det er vanskeligere for folk som har en funksjonsnedsettelse å si nei til sånt enn det er for folk uten funksjonsnedsettelse
Det har du sikkert rett i, avhengig av funksjonesnedsettelse. Lettere å utnytte de som er mer sårbare og har mer behov. Det er magnetisk for visse typer mennesker.