En person presser meg på Snapchat til å sende intime bilder og videoer.
Dette begynte da jeg gikk i 8. eller 9. klasse.
Vel jeg sendte han ting da siden jeg visste ikke det ikke var lov og trodde det var vanlig at jenter gjorde det men nå som jeg har blitt større vet jeg det ikke er lov og det ikke er vanlig men jeg gjør det fordet da for vil ikke han skal bli sint eller lei seg.
Han har fortsatt å kontakte meg og ber om videoer og bilder jeg ikke vil sende.
Jeg føler meg redd, presset og usikker.
Jeg vil ha hjelp til å stoppe dette.
Jeg ønsker å være anonym.
Vel jeg har fjernet han på snap før og nå har han lagt meg til igjen på snap og bare fortsett å spørre om fingrevideoer og bilder av puppene mine og en video av at puppene mine rister og bilder av tissen min
dette sendte jeg til han når jeg gikk på ungdomsskolen siden da trodde jeg det var vanlig og noe alle jenter gjorde
Han addet meg igjen nå og sier jeg må sende han bilder av puppene mine hverdag og hvert minutt og at jeg må sende han en video av at jeg spytter på puppene mine og suger nipplene min og at jeg må sende ha fingrevideo hver kveld
Teknisk sett gjør dere begge noe ulovlig, men dersom du samarbeider med politiet vil de nok se på det som at du har blitt presset til dette, og dermed ikke skal straffes.
Jeg skal ikke være så hard med deg så frikar1. Håper at du klarer å gi beskjed til noen som står deg nær, eventuelt de kan støtte deg med å snakke med politiet. Ønsker deg det beste! Og du! Jeg vet at det er veldig vanskelig. Så skal ikke bagatellisere noe.
Jeg er letter psykisk utviklingshemmet . Og skjønner ikke hva du mener med det eller om du bruker andre vanskelige ord, har problemer med å forstå vanskelige ord.
Når jeg mente bagatellisere så mente jeg at han ikke forstår vanskeligheten i nettopp å snu slike ting, eller å gi beskjed. Jeg forstår det er en vanskelig sak og tar det på alvor.
Hvis du føler deg utnyttet, spesielt mtp. Dine utfordringer bør du ihvertfall ta kontakt med politiet. De vil hjelpe deg og tror de prioriterer saken når du har vanskeligheter som gjør det enda verre at han utnytter deg.
Men bare for å spørre, kan dere eventuelt anmelde dette inn til Snapchat for meg? Jeg har prøvd det selv på Snapchat siden.
Men jeg skjønte ikke noe av det så om dere kan anmelde dette til Snapchat for meg ville jeg ha likt det, men det er selvfølgelig bare hvis dere kan eller har mulighet til å gjøre det.
Hei, mulig du vil ta kontakt med politiet og nettslett for dette.
Har hatt en lignende sak, møtte en jente noe elde på en stund hvor jeg egentlig ikke kunne se at jeg overlevde en dag til. Vi begynte å snakke og alt virket bare perfekt, viste seg at hun bare manipulerte meg. Hun ville ha oppmerksomhet, bilder, videoer men ga aldri noe igjen. Etter en uke så begynte hun og spørre om intime ting. Videoer, bilder og samtaler. Ting gikk som det gikk, og når du er midt i det så ser du ikke problemet. Har slitt mye nå som hun er vekk. Innser jeg bare var leken hennes, og at hun har videoer av meg som aldri kan komme ut. Hun bodde ikke i dette landet så ikke my hjelp om jeg går til politiet for meg.
Hvis du trenger noen å snakke med så kan jeg, har litt problemer å stole på folk men åpner hvis vi snakker litt.
Kan ikke sende bilder her men gibs flowah “rose bilde”