Vennskap 22 år

Hei, jeg er en jente på 22 år som har en funksjonsvariasjon.

Når jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen ble jeg mye mobbet.

Jeg har problemer med å stole på folk og har ingen venner føler jeg selv. Har sikkert noen men ikke noen ordentlig nære venner hvis du skjønner.

Har lyst på venner og nære venner og folk jeg kan være med.

Jeg er veldig sjernert og er nesten bare alene hele tiden.

Jeg har følt meg mye alene hele livet nesten og hvertfall utestengt og mange har såret meg ogsånt.

Jeg vil bare ha venner men vet ikke hvordan jeg skal klare å få det.

Hei send meg gjerne en mld så kan vi snakke om du kunne tenkt deg det 😊

Ja gjerne det.

Kan vi snakke her? Eller hvordan gjør jeg det?

Så hyggelig 😊vi kan ta det her evt egen mld😊

Ja. Kan godt ta det på egen melding. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør det eventuelt da.

Mener å husk man kan gå inn på profilen å skrive en privat mld, evt så kan vi ta det på snap? 😊

Kan du prøve å trykke på meg og skrive hei til meg her på privat melding til meg?

Jeg vil helst ikke gjøre det for er redd for å gjøre noe feil om du skjønner.

Prøvd det selv, men fikk det ikke til selv🙈 men kan sjekke ut hvordan vi kan skrive privat mld til hverandre 😊evt om du har noe forslag 😊

Ja du kan se. Har ingen forslag egentlig.

Ok, har sjekket og venter på noe svar, så kan det hende det går evt så finner vi en løsning 😊evt om du kunne skrive snapen din så legger jeg deg til? Hvis det går greit for deg ?

Det går ikke lenger an å sende private meldinger på SDMO. Den muligheten ble fjernet

Oja. Oki, takk skjønner.

Har du snap så kan vi snakke sammen der om du vil 😊håper du har hatt en fin kveld 😊

jeg forstår godt korsen du har det, levd lignende angående vennskap hele liver sjøl

Ja har det og har hatt en fin kveld ja. Men får jo ikke adde folk jeg ikke kjenner og som jeg ikke har møtt i det virkelige liv om du skjønner. Så kan ikke add deg på snap da om du skjønner.

Takk at du forstår meg.

Skjønner😊håper du har hatt en fin start på dagen din i dag 😊

Takk at du skjønner. Ja det har jeg. Hva med deg da?

Jo har vært en fin dag så langt 😊 hvis du har discord kan du legge meg til der om du vil 😊 hva er planene dine i påsken?

Har ikke discord beklager.