Venner i kristiansand,

Hei, gutt 19 - Kristiansand,
jeg har veldig lenge slitt med å skape vennskap med andre på grunn av språk vansker og litt sosial angst over årene, Jeg har altid hatt lite venner og isolert meg hjemme og problemet mitt nå, eller ihvertfall ganske lenge er at jeg har ingen andre lenger. Jeg var sammen med ei jente i ganske mange år men vi ble nylig slutt, og siden vi ble sammen så har jeg sluttet med å gå ut, henge med gamle kompiser eller bli skjent med nye folk. ihvertfall akkurat nå så sliter jeg ganske psykisk på grunn av bruddet og har ingen å gå til eller snakke med, og jeg har glemt litt åsen man blir skjent med folk, x) alle de gamle kompisene jeg hadde var enten fra videregående eller fra barne/ungdomskolen.

Snakker hovedsakelig engelsk fordi jeg er mye på nett, men har ikke noe problem med å holde samtaler på norsk, liker all slaks musikk og aktiviteter som data spill, redigering, språk, være ute og har stor interesse for det meste og ye. ønsker bare noen som vil og ha interesse for å bli skjent med meg som person og eventuelt bli venner.

ganske mye unødvendig skrevet, skrive måten og gramatikken er nokså kaotisk fordi jeg bruker norsk så lite men takk^^

er mest aktiv på snap og discord^^

Hei, J 17 her om du vil bli kjent. Har både Snapchat og discord ☺️

er med på det^^ åsen legger jeg deg til ..?😅

Du kan adde meg på helge7809 også får du den ekte snappen min der?

Yes,^^ la deg til nå

Kommer du fra Kristiansand

ja, gjør det