Dame fra nordland, 35år barn ,hus å alt det dær
Men savne noen venner, prøver lykken hær
Hadde vært koselig med en online venn eller flere så klart, enda koseligere om man bodde nært å kunne treffes men ikke et krav😉
Litt om mæ: æ e litt sjenert/forsiktig men det e bare sånn æ e, det løsna når æ bi kjent me folk😊
Ælska å hjelpe andre, æ e en god lytter,
Går i jobb å mammalivet, har sykt dårlig humor, Ælska skrekk filma og si aldri nei te en kaffe
Har du lyst å bli kjent? Send en melding/kommentar… det hadde vært så koselig..
Jeg er 34 år og bor på Østlandet. Gikk inn på siden her for første gang nå, og så innlegget ditt. Så tenkte jeg at jeg kan jo forsøke å skrive, selv om det føles skummelt ut.
De siste to årene har jeg hatt utmattelse/ME etter mye sykdom. Dessverre så mistet jeg mange venner i tiden etter, da jeg ikke har orket så mye. Jeg føler at jeg kanskje ikke er så god på å støtte andre for tiden, noe jeg var veldig før. Men jeg ønsker gjerne en venn jeg kan prate med om viktige temaer i livet og som kanskje orker å støtte meg litt i en vanskelig tid.
Det føles rart å spørre om en venn som kan støtte meg, når jeg har utmattelse og antagelig ikke orker å gi det samme tilbake. Men jeg er lojal, ganske god på å forsøke å sette ord på ting og forsøker å være ekte og ærlig på en god måte.
Litt om meg: Før utmattelsen var jeg mye sosial, reiste mye på egenhånd, studerte i utlandet, var der for vennene mine, orket det meste og hjalp gjerne til. Var glad i å være utenfor komfortsonen min og utfordre meg selv.
Nå har jeg mye mer behov for å føle meg trygg, ta det rolig og ta meg tid til ting. Jeg er veldig glad i dyr og har katter. Lærer meg å spille gitar og å hekle små figurer når jeg orker. Veldig glad i musikk og å se på serier. Elsker havet og å snorkle.
Hvis du kunne tenkt deg å være telefonvenn eller epostvenn med meg, så skriv gjerne:)
Skjønna godt. Har på en måte vært i samme situasjon… skjønna også at det e litt skummelt å skrive , va det æ tenkte men måtte bare ta sjansen, kan jo være man faktisk finner noen gode venner hær kem veit😊
Ser vi har en del til felles å det e gøy, æ vil gjerne skrive me dæ og bli kjent😊
Hei, Jeg er en dame i 50-årene som har hatt ME i snart 30 år. Kjenner godt til situasjonen at man mister venner etter hvert. Jeg er også veldig glad i dyr og har en hund og en katt. Liker å se på filmer og dokumentarer. Også er jeg veldig glad i å lese. Jeg liker å gi støtte til mennesker rundt meg. Hvis du er interessert i å bli kjent med meg skriv gjerne til min epost: taalmodig@outlook.com