Ny venner søkes

Dame fra nordland, 35år barn ,hus å alt det dær
Men savne noen venner, prøver lykken hær

Hadde vært koselig med en online venn eller flere så klart, enda koseligere om man bodde nært å kunne treffes men ikke et krav😉

Litt om mæ: æ e litt sjenert/forsiktig men det e bare sånn æ e, det løsna når æ bi kjent me folk😊
Ælska å hjelpe andre, æ e en god lytter,
Går i jobb å mammalivet, har sykt dårlig humor, Ælska skrekk filma og si aldri nei te en kaffe

Har du lyst å bli kjent? Send en melding/kommentar… det hadde vært så koselig..

Hilsen ensom mamma

Hei ensom mamma fra Nordland! Så fint at du lagde ett innlegg her da, så du kan komme i kontakt med andre. ☺️

Jeg er ei gammal kjærring på 59 år, gift og helhjerta for Herren, har mye livserfaring og mange interesser. 🌿

Ta gjerne kontakt med meg. anitefilla@yahoo.com

Uansett så ønsker jeg deg dét aller beste! 😊 🌹

Så koselig at du kommenterte innlegget😊 gammel kjærring? Du e jo i din beste alder😄

Sende dæ en mail æ😊

Heihei!

Jeg blir gjerne kjent med deg 32 år 😊

Hei,

Jeg er 34 år og bor på Østlandet. Gikk inn på siden her for første gang nå, og så innlegget ditt. Så tenkte jeg at jeg kan jo forsøke å skrive, selv om det føles skummelt ut.

De siste to årene har jeg hatt utmattelse/ME etter mye sykdom. Dessverre så mistet jeg mange venner i tiden etter, da jeg ikke har orket så mye. Jeg føler at jeg kanskje ikke er så god på å støtte andre for tiden, noe jeg var veldig før. Men jeg ønsker gjerne en venn jeg kan prate med om viktige temaer i livet og som kanskje orker å støtte meg litt i en vanskelig tid.

Det føles rart å spørre om en venn som kan støtte meg, når jeg har utmattelse og antagelig ikke orker å gi det samme tilbake. Men jeg er lojal, ganske god på å forsøke å sette ord på ting og forsøker å være ekte og ærlig på en god måte.

Litt om meg: Før utmattelsen var jeg mye sosial, reiste mye på egenhånd, studerte i utlandet, var der for vennene mine, orket det meste og hjalp gjerne til. Var glad i å være utenfor komfortsonen min og utfordre meg selv.

Nå har jeg mye mer behov for å føle meg trygg, ta det rolig og ta meg tid til ting. Jeg er veldig glad i dyr og har katter. Lærer meg å spille gitar og å hekle små figurer når jeg orker. Veldig glad i musikk og å se på serier. Elsker havet og å snorkle.

Hvis du kunne tenkt deg å være telefonvenn eller epostvenn med meg, så skriv gjerne:)

Jeg blir gjerne kjent med deg :) J32

Hei😊 så koselig at du skreiv te mæ😊

Skjønna godt. Har på en måte vært i samme situasjon… skjønna også at det e litt skummelt å skrive , va det æ tenkte men måtte bare ta sjansen, kan jo være man faktisk finner noen gode venner hær kem veit😊

Ser vi har en del til felles å det e gøy, æ vil gjerne skrive me dæ og bli kjent😊

Ka du foretrekk til å begynne me? Mail?snapp ol?

Så hyggelig svar

Kanskje det er koselig med mail, da kan man skrive litt lenger og det blir litt som før i tiden med en brevvenn

Ja men da skriv æ dæ en mail da 😊🌸

Hei, så hyggelig, du kan også skrive en epost med noe info om deg om du ønsker:)

Hei:) Jeg vil også bli kjent med d.

Bare hyggelig det, vettu. 🤗

Har du en mail? 😊

Hei, m30 fra nordland som kunne tenkt å bli kjent, kanskje ubevist så bor vi nærmar en man trur :)

engblomst@proton.me :)

Hei😊 så koselig da, ja kem veit, det kan jo hend😃
Kor du foretrekk å skrive? Mail, snapp ?

Hei, Jeg er en dame i 50-årene som har hatt ME i snart 30 år. Kjenner godt til situasjonen at man mister venner etter hvert. Jeg er også veldig glad i dyr og har en hund og en katt. Liker å se på filmer og dokumentarer. Også er jeg veldig glad i å lese. Jeg liker å gi støtte til mennesker rundt meg. Hvis du er interessert i å bli kjent med meg skriv gjerne til min epost: taalmodig@outlook.com