Søker venner

K53 skulle gjerne hatt flere folk i livet mitt, mennesker man over tid kan bygge opp et godt og etter hvert nærere forhold til, som man kan stole på og snakke/skrive med om stort og smått. Være til støtte og hjelp for hverandre, noen som man vet bare er der, selv om man ikke har kontakt akkurat hver dag. Eller kanskje en liten melding hver dag er veldig fint. Jeg bor sør i landet og er i jobb, men savner flere å ha kontakt med. Glad i naturen, hage, leser, driver med litt håndarbeid innimellom, og liker musikk, vitenskap, bl.a.

hi
i read your post
actually im not from norway and i dont speak norwegian i would like to have some conversations and supports and i would like to do the same with you !
if you can speak english and you dont mind speaking english im here we can do it
have a nice day !

Hi, wow, I’m not used to write in english, but we can give it a try. I’m sure there will be many mistakes in my writing but if you don’t mind, I will try. I almost never speak english, but it is easier to write. Nice that you answered, thank you. Where are you from? Do you live in Norway now?

Hei. Jeg er en kvinne på 58 år. Bor også sør i landet og ser vi har mange felles interesser. Er i full jobb men savner venner på fritiden.

Jeg er litt yngre og bor ganske langt unna - men vi har mange felles interesser og lignende ønsker! :)

Hei, takk for svar, jeg har sendt deg en privat melding, håper vi kan bli kjent:)

Hei, takk for svar, jeg sendte deg en privat melding og vil gjerne bli kjent med deg:) Alder har ikke så mye å si for min del og det er fint med nettvenner:)

Hei. Er ny her og var usikker på hvordan jeg skulle svare deg. Derfor meldingen om å sende venneforespørsel på fb :o). Håper du har hatt en fin dag på jobb og ønsker deg en fin kveld.