Venner søkes

Hei, søker venner i området ullensaker,nannestad, lillestrøm omg…
Jeg er en dame på snart 43 år, har ikke mye til nettverk her.

hej dame på 47 fra Jessheim ser etter flere venner hadde vært hyggelig å bli kjent med deg

Fortsetter diskusjonen fra Venner søkes:

Hei, takk det hadde vært hyggelig å bli kjent med deg også. Har ufattelig mange bekjente men ingen gode venner om du skjønner?

Hei prøver å skrive her å ser om du får meldingen min . Har prøvd å skrive til deg etter du svarte du ville bli kjent med meg. Men ikke god på dette her jeg tydeligvis for jeg fikk ikke til å sende den . Så da prøver jeg her

Ja, var ikke lett å forstå hvor man skal svare eller skrive men jeg fikk denne meldingen da. Hvor bor du?

Flott da klarte jeg det til slutt . Bor på Jessheim du da

Jeg bor i nannestad, så ikke lange reisen til jessheim det.

Så fint nei nannestad er jo ikke langt . Jeg kan jo skrive litt om meg . Bor på Jessheim sammen med min samboer og mine to store på 20 og 21 år lurer på hvor tiden har blitt av de ble store så fort . Har du barn ? Ellers jobber jeg i barnehage som jeg elsker av alt på jord . Og interessene mine er kino bingo . Ut å spise . Finne på ting sammen med gode venner Veldig glad i brettspill . Liker egentlig å gå ut å ta en drink selv om det er lenge siden jeg har fått med meg noen på det . Savner gode venner som er der for hverandre litt sånn så du skrev. Hvis du har lyst kan vi jo møtes en dag lettere å bli kjent da syns jeg . Hilsen susn