Nerdinne 39 søker venner

Hei! Jeg har funnet ut at jeg er ganske ensom, og vil gjerne ha venner. Kjønn, alder, status betyr lite for meg, så lenge vi er på bølgelengde. Søker venner både IRL og på nett, så geografisk tilhørighet er ikke så viktig. Er glad i dataspill, sci-fi, fantasy, bøker, filmer/serier, reising, turer ut i skogen eller ved havet. Elsker å snakke om store og små ting. Har humor, dog kanskje litt sær. Sliter med generell angst og sosial angst, samt vekt. Dette er noe jeg går i behandling for. Har mann og en sønn på 4 år, som jeg elsker veldig høyt. Ta gjerne kontakt!

Hei! Høres veldig bra ut, er selv interessert i mer eller mindre alle tingene du nevner :)

Hvor i verden befinner du deg? Ser i utgangspunktet mest etter IRL venner. Selv er jeg 37 og bor i Oslo.

(Jeg bor utenfor Oslo, kanskje greit å nevne…)

Jeg har en del av de samme interessene som du har :-) Vil gjerne skrive med deg for å bli bedre kjent :-)

Hei,
Jeg har også vært på behandling hos dps, føler at jeg har behov for sosialisering, venner etc, men veldig vanskelig å finne riktig vennskap, hvor mann kan snakke fritt om hverdagslige gjøremål og dypt samtaler uten å være utrygg, jeg liker friluftsliv, kort og lange kjøreturer og kino, men helst spise først før kino, liker å lytte og fortelle, men også liker å være morsomt, føler veldig lett hvis andre få smil på lur pga meg :)

Jeg 45 mann som heldigvis bor ikke i strenge Oslo.