Søker nye venner, oslo

Hei, jeg er litt sjenert mann fra Oslo på 30 år som tidligere har slitt med sosialangst og er nå på søken etter venner av alle kjønn. Kort om meg: introvert of snev av ADD. Jeg liker å gå turer, dra på kino, aktiviteter som bowling, tusenfryd og annet. Sjakk er noe jeg liker! Ellers digger jeg filmer som HP og LOTR. Family guy er min goto tvserie. Ellers er jeg en datanerd - som jeg prøver å komme meg litt bort i fra…

Ser etter andre som vil etablere potensielt livslangt vennskap. Kanskje du er min nye treningspartner i gymen ? Jeg ser etter noen å trene sammen med! Eller en ny turkamerat? Ta kontakt og fortell litt om deg selv :-)

Ellers jeg oppgående uten andre plager. bare mangel på et nettverk… Jeg har brukt alt for mye tid på dataspill, og det er det jeg vil komme meg bort fra…

Hei, hmu. Jeg liker å game fifa/cod/fortnite. Ser på fotball. Holder på med HP nå for første gang, syntes de er ganske kule😎 M24 oslo

Hei :-) Kjente meg igjen i det du skrev. Er 37 år, introvert og har Add. Elsker Berg og dalbaner, så Tusenfryd er at bra sted :-) Kino nesten like bra, Harry Potter-filmene er jeg veldig glad i :-) Bowling høres også kult ut. Hva med å slå av en chat ? :-)