Savner en god venninne

Jeg skulle gjerne hatt en god venninne, av typen man kan snakke med alt om og å ha det gøy sammen med. Jeg har flyttet fra nord til et sted utenfor Oslo og har ikke så mange venner her (bor sammen med mannen min og sønnen vår på 4).

Jeg er dog ikke så opptatt av geografisk tilhørighet - tar gjerne både venner på nett og IRL 😄 Jeg er litt nerdete, synes det er gøy å lære nye ting, er glad i dataspill, og filmer og serier. Helst fantasy/scifi. Også glad i skrekk. Så det er et pluss hvis vi liker litt av det samme, men kjemi er det viktigste.

Har litt psykiske problemer, men er også glad i livet og liker å finne på trivelige ting. Og så er humor en fin ting å ha 😊 Er ærlig, snill, og til å stole på. Allergisk mot drama.

Jeg er 39 år gammel, og er ikke så opptatt av din alder. Det viktigste er at man kommer overens. Ta gjerne kontakt 🤗

hi. im also rpg gamer. and professional streamer. if you feel comfortable with english we can talk.

but i don’t know how to send you message. i just saw this window.

we can talk about everything i think.

Hei !

36 år gammel kjerring fra VestAgder her. Desverre ikke i nærheten av Oslo, men kan godt skravle sammen likevel.

Jeg er veldig glad i film/serier - bare ikke skrekk.

Har også mine opp og nedturer, som de fleste - Som hadde vært trivelig å fått delt med noen likesinnede.

Snakkes 🤗