Voksen jente i 50 åra ønsker venner å prate med/"henge" med :-)

Jeg har ingen venner. Ingen kommer på besøk, og ingen inviterer meg hjem. Jeg har barn, men de har egne liv. Jeg har god jobb, og stort hus, men ingen å dele med. Ingen å prate med, ingen å gå på tur med, eller oppleve ting sammen med. Jeg er nok introvert, og ikke noe flink til å invitere noen hjem, og syns det er vanskelig å starte, å ta initiativ. Jeg føler meg veldig klønete viss noen skulle komme på døra. Jeg er redd for å si noe dumt eller gjøre noe dumt viss jeg får besøk. Jeg er redd for at de skal se ned på meg viss de ser hvordan jeg har det. Jeg er redd for å ikke passe inn. Ikke er jeg flink til å småprate, og syns stille pauser kan bli pinlig. Er det noen som har lyst å ta kontakt? Jeg er interessert i kultur, og historie, nyheter og politikk og ellers hva som helst.

Hei.
Mann 58 her. Ønsker gjerne å bli kjent med deg.
Hvor i landet holder du til.
Send meg en PM så kan vi snakke sammen.

Ole.

Jeg er ikke en stort til å henge med jeg har litt av samme utfordringer minus barn, men jeg er veldig glad i å prate via nettet.
Gjerne ta kontakt om det skulle trengs

Tobias 25

Hvor i landet holder du til?

Hvor bor du Mia? Jeg er 58 år og bor på Nordmøre. Har det som deg. Kanskje vi to kan få kontakt?

Hei, eg bur på Bjoa i Vindafjord kommune.

Østfold her.
Hei, bor i Østfold. oppegående mann på 72 som kjenner seg igjen, og særlig mht interesser!

Kanskje vi snakkes😊

Hilsen Frank

Hei Mia :-) Jeg er en mann på samme alder, som også kjenner på det å være aleina. Jeg søkte på nettet i kveld etter nettsteder, møteplasser, for å finne nye venner, og så havnet jeg her. Ser at du bor i Vindafjord, det gjør jeg og. Det hadde vært hyggelig å høre fra deg:-)

Hei dame på 47 ser etter flere venner . Kan vi skrive litt her å kanskje skrive på Snapchat . Får ikke til å sende Mail melding får bare tilbake hver gang meldingen ikke ble sendt . Så da prøver jeg å få kontakt her

Snapchaten min er susnvalderhaug er noe feil når jeg svarer her eller noe . Lettere å skrives der hvis du vil

Jeg er vist ikke så god på dette her snapchatten min er susn fant jeg ut

Hei. Hvor bor du? 😃

Hei, eg bur i Vindafjord, nord-Rogaland.

Hvor i landet holder du til ?

Eg bur i vindafjord kommune i Rogaland

Hei, dame på 54 her. Blir gjerne kjent. Jeg er også introvert, og har voksne barn.
Klem

Ja hei ,singel mann på 57 tar kontakt. Jeg har ingen barn men vil gjerne ha flere venner. Har mine hobbyer , men savner en god venn jeg kan stole 100 prosent på. Jeg liker å lese og se på serier på tv. Kan like og lage god mat sammen med andre og gå tuter ut i naturen. Håper du tør å svare meg hadde vært koselig det.

Hei, kor bur du?

Hei, jeg bor i Tromsø 😊

Det var jo litt langt frå meg, eg bur i vindafjord, Rogaland 😉