Venner er vanskelig å finne!

Hei😊 jeg er en 35 år gammel jente og bor i Trøndelag. Jeg liker å trene hund,lage mat,reise,brodere,sy og være ute i naturen. Er ikke den mest utadvendte personen men innsett at når hundene mine er det nermeste jeg finner ordentlig venner burde jeg kanskje prøve å gjøre en innsats. Føler meg ensom til tider.

Hei tar gjerne å snakker med deg om du kunne tenkt deg det 😊 bare hyggelig å bli kjent å bygge på et vennskap 😊

Det vil jeg gjerne😊

Så koselig, vil du snakke her eller noe mer privat? 😊

Jan du ikke fortelle litt om deg selv først?😊

38 år , liker å trene, turer i naturen, reise når det er mulighet for det, ellers bare ta dagene en dag av gangen🫣ikke særlig flink til å fortelle om meg selv 🫣😂 men spør det du lurer så svarer jeg 😊

Ikke æ heller 😅👍 hvor vil du snakke mer privat?

Hehehe skjønner, hva er enklest for deg å ta over det privat? 😊

Hei! Jeg er ei 59 år gammal gift kvinne fra Østfold, men bor nå på Vestlandet. ☺️ Jeg ér også glad i å gå tur, og jeg driver med forskjellig typer håndarbeid, strikking, hekling og sy for hånd (lage noe nytt ut av noe brukt). Jeg er helhjerta for Herren! 😊 Ta gjerne kontakt med meg på anitefilla@yahoo.com

Så hyggelig 😊 sender gjerne en epost..

hei, æ bor i nordalnd men drar årlig te steinkjer for å møt familie, trenger flere å snakke med så hvis du vill, så kan vi bli kjent :)

Gjerne det😊

kan adda deg på xnap vis d e grreit :)

Det er greit😊

Da har jeg addet deg 😊