Ensomhet i godt voksen alder

Skulle ønske jeg fikk en venninne.
Jeg har ingen venner. På jobben prøver jeg så godt som mulig å late som jeg ikke er ensom. En og annen hvit løgn om hva jeg har gjort i helgen må til. For et trist liv. Finnes det noen i Oslo som også har det sånn? Kan ikke vi treffes og bli venner?

Jeg er i 50-årene, bor alene, voksne barn. Veldig glad i dyr. Liker å gå turer, strikke, se på tv. Røyker ikke, svært sjelden alkohol.

Hei.

Jeg bor ikke i Oslo, men jeg vil bare si at jeg håper du finner noen du kan finne på ting med :)

Det er viktig for alle <3

Takk for det :)
Håper noen tar kontakt.

Jeg håper det også for deg :)

Ellers så vil jeg tipse om (selv om jeg ikke vet om du ønsker tips) at DNT har turlag i Oslo og sånn også. De arrangerer turer i nærområdet, tror jeg, som man kan være med på. Det kan også være en måte å gå på tur sammen med noen og møte folk på :)

Jeg er en kvinne i 50-årene som bor i Oslo og føler på noe av det samme. Jeg har en liten hund. Vi kunne gå en tur sammen for eksempel? Hvor i Oslo bor du?

Hei:)
Jeg bor på Fornebu. Blir gjerne med på hundetur :)

Så hyggelig 😊 litt om meg: jobber i offentlig sektor med kompetanse utvikling. Liker å strikke og gjøre yoga. Glad i dyr og natur. To voksne døtre, hvorav en er autist og bosatt i omsorgsbolig. Har også fått ett barnebarn.

Hei. Er du kvinne? Bare spør fordi jeg er kvinne selv og ønsker å snakke med en annen voksen kvinne. 40 her

Jeg er godt voksen og veldig ensom, jeg har en venn., Det er bare trist og du føler deg elendig. Jeg er gift, men det gjør ikke situasjonen et hakk bedre. Har alltid vært ensom og bekymret. Mye angst og uro.