Venner/ nettvenner

Er en dame som nærmer meg 50..- er et par par år til…- føler meg ofte yngre i hodet.. Jobber deltid, og bor et sted jeg ikke trivs så godt.. Litt øde, og ikke lett blitt kjent med folk.. Ikke at jg har hatt veldig lett for det ellers heller, men har allfall ikke gjort det enklere! Beskrive meg selv litt… - litt sjenert,men kan også være ganske åpen når jg er " trygg"! Liker finne egne løsninger på ting/ problem- liker ikke når det ikke går, eller når andre forteller hva jeg skal i bastant tone når de egentlig ikke kjenner meg.. Har fått litt livserfaringer, vært både nede og oppe- for si det sånn… - regner med det er egentlig ganske normalt når en har opplevd litt.. Tar meg ikke selv så høytidelig…- syns det " beriker" livet når en kan tulle og tøyse litt.. Ellers prate om det meste! 😀😊 Intr er bl.a dyr, musikk, danse, mat/ drikke, reise/ tur, lese, natur, foto, brodere, dra på div museum, serier/ film mm… Håper noen kan tenke seg skrive? Alder og kjønn er ikke så nøye! 😊 Ha en fiiiiin dag🤗

Hei! Skriv gjerne til meg ❤️

Hei, vi kan snakke visst du er interessert

Hei. Jeg skriver gjerne med deg om du vil :)

Hei. Vi har mange like interesser ser det ut som.
Om du vil er det bare og ta kontakt 🤗

Hei.
Jeg har tid og livserfaring nok til å kunne være en bra samtalepartner om du skulle føle for det.
Er et natt menneske som liker fysisk aktivitet, dype samtaler og ellers det meste hva livet har å by på.

Om noen vil skrive, så er jeg Snuppelure på Whatsapp… Gjerne skriv litt om deg selv, så jeg får vite littegrann… 😊 ( bare prøver det5e istedetfor her hvor de har spolert muligheten for privat mld…)
Jeg er 48 år ung dame, bor på østlandet- ganske øde lite sted… Intr er bl.a dyr, musikk, foto, tur/ reise, mat/ drikke, kose meg, vin, kaffe, sjoko, lese, film/ serier,fin natur, danse med mer… Liker kunne spøke litt om det meste samtidig som jeg har opplevd litt i livet… så vet at det ikke alltid er like lett bestandig… ❤️

Hei, jeg tror ikke man kan finne deg via navnet på WhatsApp men må ha tlf nummer bare så du vet det. Jeg fant iallfall ikke noe, kanskje finne et anna sted å legge til folk☺️