Bli kjent/ nettvenner?

Kanskje finnes noen en kan få bra kjemi og bli litt kjent med her?
Er en dame som nærmer meg 50..- er et par par år til…- føler meg ofte yngre i hodet..
Jobber deltid, og bor et sted jeg ikke trivs så godt.. Litt øde, og ikke lett blitt kjent med folk.. Ikke at jg har hatt veldig lett for det ellers heller, men har allfall ikke gjort det enklere!
Beskrive meg selv litt… - litt sjenert,men kan også være ganske åpen når jg er " trygg"! Liker finne egne løsninger på ting/ problem- liker ikke når det ikke går, eller når andre forteller hva jeg skal i bastant tone når de egentlig ikke kjenner meg.. Har fått litt livserfaringer, vært både nede og oppe- for si det sånn… - regner med det er egentlig ganske normalt når en har opplevd litt.. Tar meg ikke selv så høytidelig…- syns det " beriker" livet når en kan tulle og tøyse litt.. Ellers prate om det meste! 😀😊 Intr er bl.a dyr, musikk, danse, mat/ drikke, reise/ tur, lese, natur, foto, brodere, dra på div museum, serier/ film mm…
Håper noen kan tenke seg skrive? Alder og kjønn er ikke så nøye! 😊 Ha en fiiiiin dag🤗