Litt ensomt

Savner litt kontakt med flere en kunne fått bra kjemi med… Aldri hatt en haug med venner, og gjennom tidene fra ung av vært mye " utafor"…
Eller så har folk flytt, eller jeg flytt…
Er vrient møte folk idag…les bli kjent med nye!
Er kanskje litt " vanskelig" selv også iblandt, men vil helst ha noen som kan gi litt energi i livet istedetfor bare stjele energi! Det jeg mener er at det bør gå litt begge veier… - og heller ikke kun være negativt… Jeg kan godt “lytte” om ting er vanskelig- alle har vi ett eller annet, og noen ganger kan det være litt ekstra… Jeg er der selv inniblandt! Det er bare det at ting blir ikke bedre jo mer en klager…-men likevel litt godt få prata litt med noen som faktisk forstår🙂
Kan prate om det meste… og liker også kunne spøke om det meste… Hjelper faktisk litt i hverdagen!😉😊

Jeg er selv en 76- modell ( dame) og får nok best kontakt med de som er mellom 30 og 60 ett sted… Aldri si aldri noe annet, men er sånn jeg føler det… 🤔😊

Foretrekker skrive /“nettvenner” sånn i første omgang…Så får en se etterhvert om kjemien er der, og kanskje treffes etterhvert🙂 Spiller ingen rolle hvor dere bor! ( for skrive allfall…)

Er bl.a glad i dyr, natur, musikk, vin, kaffe med noe" attått" iblandt, reise/ se nye steder ( behøver ikke langt) , lese, planter/ blomster, fotografe/ ta bilder, sier ikke nei til fest… Det er nok også litt flere ting…

Spent på svar… Liker best svare på priv mld… ( trykke nicket mitt, og svare…)

Ha fin sommer videre😀😊

Det funker ikke sånn. Man må skrive inn brukernavnet i avsenderfeltet på meldingen.

Hei dame på 48 her jeg vil gjerne bli kjent med deg

Hei du Blomsterknupp.

Når en klikker på nikket ditt står det denne brukerens offentlige profil er skjult…

Du kan klikke på mitt nick om du vil bli kjent da…

Takk for opplysningene Frikar og Anonymi🙂

Glemte litt at denne siden egentlig er litt tungvint… 🙄🤨🙄

Hei ! Ta gjerne kontakt hvis du ønsker noen å skrive med🙂

Jeg har heller aldri hatt en haug med venner og også følt meg veldig utenfor.

Liker å dele å høre om både oppturer og nedturer i hverdagen.

Ha en fin dag 😊

Tar gjerne en prat😉😉