Ønsker nye venner

Hei! Jeg er ei jente på 24 år som bor i Telemark, bamble. Jeg ønsker meg nye venner, og gjerne noen som bor i nærheten av meg også sånn at vi kan møtes siden jeg har ingen venner her jeg bor enn kjæresten min og jeg kjenner at jeg savner det å kunne være med venner på fritiden også. Nettvenner går også fint.

Jeg er i Oslo 3-5 ganger i året ca så om du bor i Oslo så funker det også.

Jeg liker å gjøre mye egt, siden så lenge jeg liker å være sammen med deg så spiller det ingen rolle hva vi gjør siden alt er gøy med riktig person. Jeg sliter også med sosial angst.

Jeg ønsker meg også noen nye venner for jeg føler meg ensom er ofte alene

Det er bare å ta kontakt med meg:)

Oki. Hadde vært bedre om man kunne arkivet priv meldinger så ikke så mange andre kan se hva man skriver om. Men jeg vil ikke skrive sosiale medier navn jeg har på sånne ting for vil ikke adde folk jeg ikke kjenner.

Hvis du vil så kan jeg skrive snappen min da? Men kan man ikke sende meldinger her mer? Har ikke vært på denne nettsiden siden 2024 hehe.

Har ikke vært så mye på denne siden jeg heller, så jeg vet ikke.

Oki ser ut som at man ikke kan skrive navn på apper her uten at kommentaren må bli godkjent men jeg heter: the lena energy (i et ord) på den gule appen. Si ifra når du har lagt meg til, hvis du vil legge meg til sånn at jeg vet at det er deg. Hvis du ikke vil legge meg til så si ifra da også sånn at jeg kan slette denne kommentaren.

Bryter litt inn hvis det er ok, hvis du har brukte en mail du har tilgang på så skal du få varsel der når du får meldinger/svar. Hvis du svarer vedkommende og sletter rett etterpå så burde de få en mail som ingen andre kan se.

Åh takk! Det visste jeg ikke men jeg bryr meg egt ikke om at folk får vite hvem jeg er så det går bra å bare la den stå :)

Jeg og kjæresten min bor i Tønsberg, vi har heller ikke noe nettverk her. Et stykke unna Bamle, men ta gjerne kontakt uansett om du vil :)

Jeg vet ikke hvordan man sender meldinger her hvis det fortsatt går an da (har ikke vært på her siden 2024). Men legg meg til på den gule appen: Thelenaenergy