Dere som sliter med muskelspenninger/muskelknuter knyttet til angst og anspenthet. Hvor sitter dette i kroppen hos dere? Og hvordan føles det for dere? Er det ubehag som konstant er der? Eller kommer det takvis hos dere?
Hei, hos meg er det i skuldrene og nakken, noen ganger kjeven. Det varierer hvor ofte og i grad. Jeg går til dypvevsmassasje 1 gang i måneden for å få hjelp. Det har endret livskvaliteten min!
Har det konstant, å hatt det i mange år! Det sitter i kjeve, nakke og skuldre pluss korsrygg! Er som tannverk og er så og si der heie tiden
Samme her! Samt smerter i bryst som sprer seg ut i armene
Så bra att det har hjulpet. Har selv vært på massasje et par ganger nå, håper det skal hjelpe på fremover.
Har du i korsrygg?
Ja, sitter som et konstant trykk der
For du ikke vond i hoftene av det? Jeg sliter med der
Jo har absolutt smerter i hoftene, spesielt på den ene siden
Hva tenker du alt dette kommer av? Funderer du mye? Hvordan er livskvaliteten med dette? Hvor lever ha du vært stresset/angst?
Stress og angst over lang tid. Har slitt med angst vertfall i 10-15 år. Overtenker det meste og hodet jobber hele tiden med krisemaksimering. Så har selvfølgelig forståelse for at smertene kommer av den konstante anspentheten som angsten fører med seg. Men når det påvirker en såpass sterkt fysisk blir man jo redd. (Noe fysisk alvorlig er utelukket altså)
Hvor lenger har du hatt disse smertene? Er de der så å si hele tiden? For det er de til meg? Klarer du å stå i jobb?
Jeg har kun hatt disse smertene 4-5 mnd ca. Men nå er de konstante. Er ikke i jobb for tiden, da jeg er i svangerskapsperm. Men slik smertene er nå, hadde jeg ikke kunnet fungert i arbeid.
Føles disse smertene som tannverk for deg? Er et mareritt å ha disse smertene
Nei føles ikke akkurat ut som tannverk, men smertene sitter tidvis i kjeven. Har ikke tannverksmerter…
Nei men jeg mener føles smertene i nakke, skuldre rygg ut som tannpinesmerter! At det føles veldig betent!
Åjaa slik å forstå!😂. Ja, det gjør det absolutt. Alle muskler/ben kjennest betente.
Hvor ille er korsryggsmertene dine?
Det kjennes til tider ut som at det sitter knivblader der, ellers er det på en måte en konstant murring.
Samme her! Å. Årnjwg bøyer ryggen bakover bli det så inne i H…… vondt! Kan få krampa i ryggen innhegning bøyer meg langt bakover