Smerter i kropp

Er det mange her som sliter med smerter i kroppen av angst? Kroppen min er helt ødlagt og er i fryktelig dårlig form! Kverner og kverner i hode. Er dette normalt. Smerter overalt.
Hodepine
Nakkesmerer
Skuldersmerter
Ryggen verker som betennelse
Hofter
Kjeve og ansikt

Er det noen som kjenner seg igjen i dette?

Ja, det er vanlige steder hvor spenninger setter seg og man får smerter.

Har hatt dette i mange år nå!! De forsvinner bare ikke. Nå er de utholdelige! Dårlig form også

Jeg skjønner det er frustrerende. Har du fått noe behandling?

Kan det bli så sinnsykt? Vært sykemeldt lenge nå! Prøvde begandling, men ble ikke bedre.

Hvordan type behandling har du prøvd? Har du noen formening om hva som ikke hjalp deg med den?

Har det samme her, sinnsykt vondt ved bryst, nakke, skuldre, hode og rygg. Har vært til lege hundrevis av ganger pga dette, blir fortalt flere ganger av forskjellige leger at dette har med angst og stress å gjøre (har tatt prøver og blitt undersøkt). Jeg er anspent i kroppen hele tiden selv når jeg tenker jeg ikke er det. Har og fått vond/klikkelyd i skjeven

Forsøk å søke opp treningsøvelser for akkurat dette, for meg kan det noen ganger være vondt å røre meg, men det finnes sittende øvelser for dette også! Skal nå til en fysioterapeut der jeg skal kan trene på akkurat dette og pusteøvelser.
Går på angst medisin i tillegg inntil videre for å roe meg ned å slappe av i kroppen (tar kun når det er verst) men målet er å ikke gå på noe av det.

Leger kan også være veldig raske på å fortelle at det er angst uten å få undersøkt noe som helst dessverre…

Hei! Jeg har også sånn klikkelyd i kjeven på begge sider! Å ansiktesmerter sammen med det. Korsryggen er så ille at den kjennes brekt ut!! Nakken er helt ødlagt etter alle disse åra. Så det kan bli så ille av stress angst? Jeg har jo blitt helt isolert! Orker ikke å være med på noe pga dette!

Det kan dessverre bli så ille av stress og angst. jeg prøvde meg på osteopat en liten stund der det hjalp ekstremt godt på nakken/hodepine og svimmelhet en liten stund, men etter jeg sluttet så kom det snikende tilbake… angst/stress kan jo komme selv når man ikke er bevisst på det.

Jeg sliter dessverre selv med mye smerter i kroppen der jeg ikke orker noen ting lengre…kjennes ut som kroppen bare dør ut😅 har familie med muskelplager/fibromyalgi, men usikker på om det kan ha noe med det å gjøre. Jeg er enda ung så synes det er sinnsykt frustrerende å ikke kunne være med på ting.

Har du leamus i musklene?

Har leamus overalt😅

Samme her! Spesielt i leggene! Så sinnsykt også😂