Jeg har ikke pupper lenger, ikke fordi jeg ikke likte mine (jeg var faktisk svært fornøyd med mine), men jeg fikk kreft 2 ganger og måtte fjerne begge.
Nå er jeg frisk og jeg har det svært bra, og ikke minst føler jeg meg veldig bra uten pupper som prøver å drepe meg ;-)
MEN samboeren min (vi var sammen i 10 år) forlot meg mens jeg var syk, jeg var ikke bra nok, eller nok for han lenger… mens i de 10 årene før var jeg bra nok for å betale huset, tjente som økonomisk hvilepute til ham og mm
Nå er jeg glad for at han gikk sin vei, spørsmålet mitt er egentlig mest rettet mot mannfolkan her inne:
Må en kvinne ha pupper for at dere syns hun er attraktiv og fullverdig kvinne i deres øyne?
I hverdagen ellers bryr jeg meg svært lite om at jeg ikke har pupper lenger. Jeg er en attraktiv og veltrent dame som nyter livet med hobbier og aktiviteter, men jeg har en liten mistanke om at jeg kommer til å bli singel resten av livet pga visse forventninger og ønsker til en kvinnekropp…
Jeg for min del hadde for eksempel ikke hatt noe som helst problem med en kjæreste som er impotent, eller mangler en kroppsdel…det er jo selve personen som teller.
Hva tenker dere?