Må en dame ha pupper?

Enig. Seksualiteten skal ikke undertrykkes. Men jeg vet at mange av de som bryr seg mye om utseendet, bryr seg katten om manglende pupper, fordi de er på team rumpe 😁 så da sitter du bare igjen med det som er kjærlighetslivet generelt, moderat håpløshet. Nei, men jeg spør meg selv om det virkelig er meningen å ha bare ett forhold i livet. Ting kan være så bra i lang tid, og så må gjerne verdier eller fornuft ta over roret. For at det skal bli noe livslangt.

😆 «moderat håpløshet» hehe

Jeg personligt har alltid sittet mest pris på personlighet. Allt jeg ønsker i en partner er bare en som genuint er ett godt menneske.
Utseende og eller mangler burde ikke være en hindring. Personen er allt:) for meg vertfall

Selv foretrekker jeg slanke eller muskuløse kvinner, så min preferanse er ofte kvinner med stort sett lite eller ingenting i bryst partiet og kjenner flere som meg. Så tror ikke man skal tenke bryst er den store driveren for å finne noen som liker enn med en fysikk som er endret slik. Personlighet og alt annet veier mye, og for noen av oss så er egentlig bryst rimelig lite utslag på skalaen av en vakker kvinne. Helheten vinner alltid over små detaljer. Og litt som jeg ofte sier til venninner og tidligere alenemødre jeg har vært med, arr, strekkmerker og de fysiske tingene som har vært er med å gjøre deg til den du er og en del av skjønnheten. Strekkmarker en signatur for at man har skapt noe magisk som et liv, ditt tilfelle endret bryst som et bekreftelse for at du har overvunnet noe stort og kommet ut enda sterkere og mer erfaren enn før og kanskje med et enda større perspektiv <3

Hei, jeg er en mann på 28 år så tankte og si meningen min selv om du kanskje har fått svar☺️ mange menn er nok avhengig av at det er litt pupper der men er også mange som meg som faktisk bare vil ha noen og lage familie med og helt ærlig er ikke pupper et faktum for mange av oss☺️ jeg vet det er mange menn der ute for deg, men det finnes flere typer menn, noen er som meg, liker og være på jobb også bli hjemme resten, altså at vi ikke er så mye og se ute på byen☺️ men pupper er det flere jeg kjenner som ikke synes det er så viktig, så lenge man har bra personlighet☺️

Jeg er kvinne men skriver likevel. Menn er jo forskjellige akkurat som vi kvinner er også men at de fleste menn her skriver hvor viktig det ikke er for dem og hvor viktig personlighet. Vi kvinner vet jo menn har alltid vært og kommer alltid til å være opptatt av utseende i forskjellige grad.

enig freak. asså mange menn er opptatt av pupper. beklager men slik er det bare. å si noe annet ville være løgnaktig. men det finnes mange menn som er opptatt av feks rumpe også. og jeg vet om flere kvinner med komplekser for dette i stedet. asså poenget mitt er at mennesker generelt er forskjellige. i alle sammenhenger. og da finnes det også menn med forskjellige lyster og behov. akkurat som det eksisterer kvinner med forskjellige lyster og behov. og menn med ditto komplekser. så lenge du har eller finner deg en mann/kvinne som er rett for deg så er det alt som betyr noe.. ;)

Enig med deg der Alien, Menn er veldig opptatt av utseende akkurat som vi kvinner er. Man ser jo først personen før man ser personligheten når man møter ett annet menneske. Selv om personligheten er viktigere.

Certified butt-guy. Øh… altså ikke rompis, men angående damer. Jeg har lært meg å sette pris på pupper også, så det er fler strenger å spille på. Denne tråden var jammen pop den. Pupper og rumper, tjihi.