Ja, herregud. Over 5 brukere har Sent meg meldinger å klaget over deg. Du er helt Følelsesløs Når du svarer på noen inlegg. Du trenger ikke svare på vert eneste inlegg du ser. Og vis du først skal gjøre det, BRUK HUE. Jeg har selv lest så mange frekke ting du har skrevet til folk at jeg blir helt sjokkert.
Hva med å svare på spørsmålene mine istedenfor å komme med disse umodne følelsesutblåsningene?
Dette er ikke ung.no, og vanlige ungdomsproblemer er ikke psykiske lidelser.
jeg har aldri sakt at de er det heller. Det virker som om du ikke har noe bedere å gjøre når alt du gjør er å sitte her inne å krangle med folk.
Det virker som du ikke er interessert i å få det bedre med deg selv, men at du klager bare for å klage.
@Frikar-1 Har du sjekket deg selv for narsissisme?
som om å snakke med deg hjelper meg med megselv
Hvorfor skulle jeg det? Fordi jeg gir litt andre svar enn det folk er vant til å få høre?
Jeg venter fortsatt på en saklig respons på spørsmålet om voksne rollemodeller. Vi kommer ikke videre før det er avklart. Først da kan vi ha en dialog om temaet.
@Frikar-1 Du kommer aldri til å få en genuin tilknytning til et annet menneske så lenge du holder på sånn som du gjør. Vi kan håpe på at du er bedre i virkeligheten, men det tror jeg ikke. Kanskje bare mer beskjeden.
Jeg er ikke opptatt av “genuin tilknytning”. Jeg er opptatt av å løse problemer.
@Frikar-1 Du får ha det fint med å være alene med deg selv.
Hvem har sagt at jeg er alene? Det er mange mennesker som ønsker å løse problemer.
Nei fordi du har absolutt ingen sympati til noen å du svarer på folks inlegg helt følelsesløs. Du må lære å prøve å se ting fra andre perspektiver og ikke bare ditt eget. alt og alle kan ikke altid være slik det er logisk i hodet ditt
Det er jo akkurat det jeg prøver å fortelle deg, men det virker ikke som om du tar det til deg.
du prøver i bare fortelle MEG du forteller alle alt som om du vet alt om alle og alt.
Nei, jeg prøver å fortelle om noe som fungerer. Det er du som ikke vil prøve det.
Jeg snakker ikke bare om må eller megselv. Du plager så mange folk her at jeg til og med har fått meldinger om det. Du vet ikke alt og du kan ikke alt. Alt fungerer ikke slik du tror og vil det skal
Du bør lese deg opp på hva kvalifiserte krenkelser er før du beskylder noen for å plage andre. Og hva er det som ikke fungerer slik jeg tror? Går vi tilbake til mitt innlegg nr 4 i denne tråden så stilte jeg et helt saklig spørsmål om hvem som har lært deg å tenke slik du gjør. Men istedenfor å gå i dialog ved å svare på spørsmålet, slik at jeg kunne fortsette resonnementet, begynte du med personangrep. Da er det du som ikke har forstått noe grunnleggende, ikke jeg.
igjen som jeg sa snakket jeg ikke bare om idag. Og at du begynner å klage på personangrep er bare teit fordi Jeg har sett så mange krangler du har vert i hvor du har gått til angrep. Sist jeg selv diskutererte med deg gjorde du dette. få deg en annen hobby enn å sitte å diskutere med fremmede. Jeg syntes nesten litt synd på deg
Å svare på tiltale er ikke det samme som å gå til angrep. Se på hva du selv skriver. Ikke rart du har så lav selvfølelse når du tar deg selv så lite seriøst.
Jeg sa jo flere ganger jeg ikke snakket om denne samtalen. Du kan lese kan du ikke?