Hva slags forklaringer ligger bak

når man har endt opp med å henge på sidetmedord hver dag og leter etter ord å si?

Føler meg veldig igjen i dette…

At noen ønsker at det skal være slik, istedenfor at vi bidrar med noe nyttig i samfunnet.

Men her har Frikar svaret til oss, er vi ikke heldige?

Hahaha! super heldige! Godt jeg filtrerer usympatiske svar :D

@kråka Det er det beste, ja, om dem da ikke i det minste er sanne! Hvis de både er usanne og usympatiske så begynner det å bli liten grunn til å gi dem oppmerksomhet.

Helt enig :)

Vet ikke Frikar, du har bidratt i dag, du gjorde dagen min bedre, jeg gjorde dagen til 2 andre mennesker bedre… kanskje flere enn det. Og da gjør de dagen andres bedre eller ihvertfall ikke verre…

Nei, jeg gjorde faktisk dagen bedre til 3 mennesker minst. Fordi en av dem var sjefen, trengte hjelp siden han ble forsinket med viss arbeid. Og hadde jeg vært så knust som før jeg kom innom denne siden… hadde jeg kanskje ikke hatt det i meg å si ja og dra og jobbe litt.

Den ene delen av setningen din er forsåvidt sann. Det ligger litt langt inne å ville bidra i samfunnet. Dette følger dog ikke med logisk nødvendighet utifra at man «ønsker at det skal være slik».

Men Frikar er veldig tosidig. Er du ikke enig i at svaret her er tankeløst og degraderende?

Nå snakker vi helt forbi hverandre igjen… Men det er greit, du skal få tolke svaret mitt akkurat som du vil.

Neinei. Jeg er mann til å innrømme tolkningsfeil. Hva var det jeg tolket feil? Snakket du ikke om meg? Det gjorde i alle fall jeg.

Ah, faen. Du mente kanskje at noen andre vil at det skal være slik, at de ønsker at vi skal sitte her og klage istedenfor å gjøre samfunnet til et bedre sted?

Det var det jeg mente ja.

Da legger jeg meg flat, som politikerne sier når de er redde for å miste velgere.

jeg har heller slutta og skrive innlegg da jeg heller føler folk prikker ned på det jeg skriver

Jeg får vel fortsette å stemme på deg da… Men tilbake til tema. Som jeg skrev i en annen tråd, jeg tror det er visse innsikter vårt samfunn (på gruppenivå) ikke er klar for enda. Så da får vi bare spille vår tildelte rolle til vi får et bedre alternativ servert.

@Frikar-1 Jeg takker med et unaturlig hvitt perleglis. Ja, rollen jeg er blitt tildelt kjennes ut til å være på sidetmedord og lete etter ord.

Svar på det som er konstruktivt for deg selv

Jeg har hatt stor nytte av disse idene…Det har vært vanskelig, men bedre nå…nå er det søvnproblemer.
A