Noe av det mest meningsfulle jeg har gjort var å hjelpe andre gjennom sidetmedord.
Jeg har skrevet mange hundre meldinger her, og i de fleste tilfellene så det ut som om folk fikk det mye bedre.
Når har jeg vært nede selv en periode, og kom på hvor godt det var å hjelpe andre. Håper å komme tilbake dit igjen.
Du er et fantastisk menneske som tar deg tid til å hjelpe og gi oppmerksomhet og råd til de som trenger det mest. Vi er her for deg nå, dersom du trenger det :)
Det var veldig snilt skrevet. Jeg kom meg gjennom den verste bøygen i går og kan ikke en gang tenke særlig over hvordan jeg hadde det eller tenkte, for da vil det gå nedover. Det er ille tanker.
Jeg skrev; “Jeg sliter nå i påsken” i går ettersom jeg fikk liten respons her.
Jeg merker at jeg ikke kan skrive særlig her om hvordan jeg har det nå for det vil gjøre det verre.
Tusen takk for det du skrev meg. For å være helt ærlig går det ikke inn i det hele tatt haha.. Jeg syns ikke jeg er et fantastisk menneske, men jeg har prøvd å hjelpe andre da jeg hadde overskudd. Det gjorde mye med meg selv faktisk! Det førte også til at jeg begynte på en utdannelse i fjor der målet er å hjelpe andre, men siden jeg sliter selv kan det bli vanskelig med den jobben, og den tanken sliter jeg veldig med også.
Jeg er voksen, og driver fortsatt på å finne ut av ting. Prøver å finne noen verktøy, med det verktøyskrinet jeg har. Det er vanskelig å ha så mye trykkende som kommer som en tornado til tider og fortsetter å plage. Som en annen skrev; som en krig. Det kjendte jeg meg veldig godt igjen i.
Takk for det du har skrevet. Har ikke sett deg her før, men du virker som en bra person for sidetmedord syns jeg.
Jeg kjenner meg igjen i det å ikke få seg til å skrive noe om hvordan jeg har det- og det er ikke nødvendigvis alltid det man trenger heller.
Jeg kan forstå at du sliter med å ta inn det jeg skrev, men tro meg når jeg sier at jeg mener det. Det er så viktig at noen bruker stemmen sin her inne, og at du er en av de som gjør det er kjempebra. Selv om man ikke alltid får respons, så hjelper det fler enn du tror.
Jeg er ny her, har bare vært innom et par ganger. Men hver gang har vært en form for beroligende for meg. Tusen takk for at du sier det.
Det er vanskelig, men denne siden er en påminnelse om at vi aldri er alene om å ha det sånn. Håper du finner ut av det du ønsker, og så fint å høre at du prøver deg på en retning hvor du kan hjelpe andre. Vi er flinke til å bryte oss selv ned og tenke ut i fra erfaring at vi ikke klarer ting, men med utdanning i ryggen kan du finne ut av jobb senere. Ta det i ditt tempo nå og se hva som skjer.