hvordan skal jeg begynne!
jeg er langt nede i kjelleren og lite hjelper med å få klarna tanker og det går litt utover arbeidsoppgavene mine på jobb og klarer snart ikke å holde maska. lite søvn pg mareritt våkner flere ganger i løpe av natta. og er ikke noe inntrisert i å kontakte lege eller phykolog. men ser snart egentlig ingen andre utveier en å bare avslutte hele dritten…
dem sier når du står til halsen i dritt lønner det seg ikke å henge med hode. men hode mitt henger langt neden for brøstkassa om dagen.
Hvordan startet marerittene?
fra gamle jobben jeg hadde var der i 15 år. er vell slikk når man har jobba for en phykopat
Hvorfor brukte du 15 år på å slutte da?
Det høres ut som at du trenger å kontakte lege, men det har du kanskje gjort før?
Dette hørtes utrolig vanskelig ut, og er ikke noe du bør skulle takle alene. Har du noen du kan snakke med?
Anbefaler på det sterkeste at du snakker om dette med fastlegen din. Du sier at du ikke er interessert i det, men det er mye bedre at du får hjelp istedenfor at du tar livet ditt. Vi vil at du skal leve og ha det bra. Det er veldig viktig at du tar kontakt for å få hjelp når du er så nede som du beskriver her. Det er ingen skam i det. Mange inne på dette forumet har gjort det samme inkludert meg selv. Håper at du bestiller en time hos fastlegen din og at livet blir bedre.
hvorfor snakke om det ? probleme vil altid være der.
hvorfor skal jeg søke etter hjelp for att jeg vil dø’? om jeg vil dø er vet det praktisktalt min avgjørelse, den dagen jeg bestemmer meg for det så er det lite sansynelig att jeg kontakter hjelp. og jeg kommer bare til og bli borte uten tlf eller bil for min måte gjør så ingen vil finne meg igjen.
jeg hadde ikke noe valg når man sitter med lån og ikke førerkort og så lavt lønna som jeg var så gikk det bare så vidt rundt den jobben var en gåtur på 5 min unna og ikke beste buss tilbude her jeg bor.