Hei. Nå vet jeg ikke om noen av dere her har opplevd det jeg skal fortelle nå.
Vel, i går kveld så begynte jeg plutselig å klø veldig mye over øyet typ lizm øyelokket. Og jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig begynte å klø mye.
Og i dag når jeg våknet så hadde jeg et lite sår oppe på øyelokket.
Har fortsatt vondt og klør fortsatt. Men har fått en pille i går jeg tok for at det ikke skulle klø. Det hjalp. Men tror jeg klødde der i natt også da siden jeg hadde sår oppe på øyelokket når jeg våknet i dag.
Jeg hadde et sår på øyelokket en stund som jeg ikke vet hvor kom fra, svei/klødde litt men det forsvant av seg selv. Bare prøv å ikke plukke så mye på det
Foreldrene mine sier at jeg tror jeg har fått sti på øyet og at jeg burde dra til legen for å få noe for det.
Fikk du noe for det den gangen du hadde sår?
Hvis jeg kan få spørre om du husker da. Går bra om du ikke husker. Men gikk det bort etter 3 dager eller hvor lang tid tok det før du ikke klødde ogsånt i øyet lenger hvis du kan huske da. Går fint om du ikke kan huske det da. Men vill bare spørre.
Husker ikke akkurat hvor lenge men det var mer en 3 dager. Kanskje et par uker hvis jeg skal tippe litt.
Jeg dro aldri til legen, men hvis foreldrene dine mener det så burde du sikkert det da
Takk. Jeg ville bare spørre.
Takk. Ville bare spørre om du var hos legen når du hadde det ogsånt.
Bare for å spørre klødde det lenge og bare for å spørre også, var du på jobb eller skole når du klødde i øyet? ( spør bare fordi jeg lurer selv på om jeg skal dra på jobb selv om jeg klør på det ene øyet på øyelokket eller om jeg skal være hjemme fra jobb siden jeg klør og det klør selv om jeg ikke klør)
Selv om øye ditt klødde ogsånr eller du klødde i øye?
Hvordan var det og dra på jobb da? Bare for å spørre.
Var plagsomt men det gikk greit
Takk.
Har vært hos legen og fått øyedråper og en sånn salve.