Hei
På 17.mai så var jeg på champagne frokost hos noen venner. Jeg drakk 4 øl og ett glass bobler over 7 timer. Når vi skulle dra derifra for å dra på en annen fest så dro vi innom en rooftop bar for å ta en øl, men det husker jeg ingenting av.
Vi dro på festen, men det siste jeg husker er at vi sitter på toget før baren.
Vennene mine sier at jeg ikke virket noe full, bare litt sløv, at jeg helt fint klarte å gå og prate. De sier også at de var med meg hele kvelden, noe som har vist seg å ikke stemme. Jeg har sovet alene på rommet til venninnen min når det var nasj hos dem og plutselig kommet inn i stua og hentet tingene mine for så å gå ut hvor jeg var borte i ca 30 min. Dagen etterpå så var BH-en min ute på gresset uten at jeg vet hvordan den havnet der.
Problemet er at jeg når jeg våknet opp så hadde jeg vondt i underlivet. Når jeg kom hjem å gikk i dusjen så kunne jeg se at jeg har masse blåmerker på innsiden av lårene mine.
Stresset ikke med at jeg hadde vondt den 18.mai siden vennene mine hadde sagt at de var med meg hele kvelden, men nå som jeg har fått vite at det ikke var sant så stresser jeg.
Har også aldri blacket ut som dette før. De to gangene jeg har blacket ut så var det fordi jeg hadde drukket alt for mye og når jeg ble fortalt hva som skjedde dagen etterpå så kom det til meg igjen. Så jeg lurer på om jeg kan ha blitt dopet ned?
Vet dere om man kan dra til voldtektsmottak om man ikke vet om man har blitt voldtatt? Og er det for sent å ta blodprøve for å sjekke om jeg fikk i meg noe dop?
Dette ble veldig langt, så takk om du leste alt
Du kan alltids fra på et voldtektsmottak og ta noen tester. Også har fagpersonellet der helt sikkert noen tips til hvordan du kan søke videre oppfølging og slike ting. Det du beskriver er utvilsomt en traumatisk opplevelse som trolig vil prege deg på forskjellige måter. Og det kan være nyttig å få noen innspill på hvordan du kan håndtere måtene det preger deg på.
Du kan alltids ta en blodprøve for å sjekke om du har blitt dopa ned, men det typiske er at det man bruker for å dope ned noen er preparater som er ute av systemet like fort som det kommer inn. Uansett så er det bedre å sjekke i tilfelle det skulle være noen rester å finne.
Også vil jeg bare si at disse vennene dine…de høres ikke ut som noen venner i det hele tatt!
Venner er mennesker som bryr seg om deg, er ærlige med deg og som har ditt beste i sine intensjoner. Og det høres ikke ut som at de menneskene du beskriver scorer på noe av det jeg nevner.
Men, venner er mye forskjellig og hva forskjellige folk legger i venner og vennskap er veldig forskjellig. Så det er noe du må vurdere selv av hva som er riktig for deg.
Håper at du kommer deg til et mottak og at du finner en best mulig måte å håndtere situasjonen på. Du har aldri fortjent at noe sånt skal skje med deg og du har ingen som helst skyld i noe som helst av det!
Dra til voldtektsmottaket! De er kjempeflinke og det vil være så godt for deg å få alt sjekket, og tatt alle kjønnsykdomtester i tillegg. Du vet aldri hva vennene dine er for fulle til å huske liksom. Håper det går bra med deg!
Jeg har blitt voldtatt så hvis du vil snakke så er jeg her. Situasjonen min var jo annerledes, men det kan være godt å snakke med noen.