Hei. Har skrevet her inne før, om at han jeg var gift med hadde sex med meg når jeg sa nei. Jeg ville virkelig virkelig virkelig ikke ha sex med han (han drakk mye og var antagelig sexavhengig..), så når han prøvde seg tok jeg vekk hendene hans og han spurte om jeg avviste hans seksuelle initiativ.. og da sa jeg ja! Og så endte med at han ikke ga seg, men så sovnet vi og jeg våknet igjen av at han tok på meg og så bare gjorde han det.. og jeg ble helt passiv og resignert og fryste..
Etter 2 år klsrte jeg endelig å anmelde.. politiet sa at det var bra jeg hadde snakka med voldtektsmottak og lege (selv om det ikke var helt med en gang) og vært hos psykolog pga dette.. det fungerer nemlig som støttebevis. Har i tillegg fortalt det til enkelte venner.
Etter et par mnd nå fikk jeg beskjed om at saken er henlagt.. og det viser seg at politiet ikke engang har snakka med folk jeg har fortalt det til, eller henta inn dokumentasjon fra voldtektsmottak og psykolog/legevakt. De sa det uansett kom til å bli ord mot ord..
Jeg hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle bry meg om hvordan det gikk med anmeldelsen, jeg vet jo hva som skjer i de fleste sakene.. med at det skulle være så gale at de ikke har hentet inn dokumentasjon engang!!! Jeg er så forbanna! Da er det fritt fram for de fleste da! For det skal så mye til for at man har gode nok bevis… jeg begynner å tenke at jeg har overreagert og at det ikke er så ille det jeg har gått gjennom.. :(
Huffffff…