Hei. Jeg ble før jul i fjor utsatt for et seksuelt overgrep av han som da var min mann.
Han tok seg til rette da jeg tydelig hadde sagt nei.
Prøvde å ta vekk hender mange ganger, han VISSTE at jeg ikke ville. Likevel gjord han det.
Gjorde det ikke slutt da, men har ikke hatt sex etter dette. Jeg har flyttet ut og endelig fylt ut separasjonspapirer.
Har slitt psykisk og fysisk etter denne hendelsen. Har begynt på cipralex oog prøvd å få tak i psykolog…
Var til legen igjen i dag, og jeg bare gråt og gråt da jeg skulle fortelle om dette.
Han kunne heldigvis sende henvisning til noen å prate med… ga meg sykemelding uten at jeg at noe om det.
Til slutt, han oppmodet sterkt om å anmelde saken. Drt er dette jeg er så usikker på. Det er en relativt liten plass vi bor på. Eksmannen er kjent i samfunnet og hans karriere går vel i dass om dette kommer ut… og barna mina, hvordan vil de ta det? De er mellomstore…hans barn er voksne…
Samtidig gikk det en liten jævel i meg. Han fortjener faen meg å måtte innse hva han har gjort. Helt prinsipielt er jeg ikke i tvil. Er jo redd han tar selvmord…
Men viss jeg ikke gjør det vil jeg ikke få fred med meg selv, jeg vil sitte igjen med skylda… for det var jeg som gikk fra han.
Hmmm… tanker?? Alt er bare kaos i hodet…