Venner med en man er forelsket i, som har kjæreste?

For et idiotisk svar

Han er alltid sånn, han tror han er bedre enn alle

Hvorfor skulle jeg ikke turt det? Du er jo frekk som bare det

Måten du svarer på til andre her på forumet sier veldig mye om deg.
Du svarer nesten alltid som om du prøver å personlig angripe dem? Hva er problemet ditt egentlig Frikar?

Det er mange som har klaget på at du er frekk å vis du er en så stor egoist at du absolutt gir faen så kan du like godt la vær å svare på andres innlegg.
Jeg hadde skjønt det om den personen som skrev innlegget drev å skrev slemme ting men denne personen skrev ikke noe slemt engang? Denne personen åpent seg opp å valgte å være ærlig? Det er det ikke alle som gjør i en sånn situasjon så du burde prøve å forstå litt istedenfor å være så dømmende over små ting.
Beklager at du ikke skjønner det.

Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen: Jeg gir bare den slags råd jeg skulle ønske jeg selv hadde fått da jeg virkelig trengte hjelp. Det er du som velger å tolke mine innlegg i verste mening. At du har problemer med å forstå at folk er forskjellige er bare ditt eget problem, og du burde søke profesjonell hjelp.

Du er så manipulerende du

Sier han som selv burde søke det

Jeg har ingen problem med at folk er forskjellige.
Men du må forstå det at andre reagerer når du svarer ofte frekt på andres innlegg.
Du gjør det bare verre for de fleste selv om du ikke ser det så gjør du det.

Det er ikke noe jeg tolker, det er det andre også opplever.

Hei.

Det er slik frikar er egentlig. Sier ting rett ut uten å tenke hvordan andre kommer til å reagere. Tror ikke han tenker over det hvordan det er for andre å oppleve at han angriper dem.

Ja jeg har skjønt det.

Det er ikke verdt å diskutere med han

Har prøvd å diskutere lenge med han men han holder alltid på sitt.