Så æ har en venn som har d veldig vanskelig å æ har sakt til han at han kan skrive her men han ba i skrive for han han sente mæi en melding som æ kunne kopiere in her
æ ser rare figurer med røde fjes og svart/hvite kropper, æ ser også lit hvit gjennomsiktig fjes/figurer. æ blir veldig redd når æ ser det, æ føle også meg veldig tom, sliten inni meg, lei av alt, lei meg, og hjelpesløs å æ føle at alt bare e dårlig og at ingenting blir og bli bedre. æ har også selvmordstanker og æ vil ikke leve mer.
Her e meldingen han sente til mæi han plages ver dag i flere år å han treng hjelp
Åh kjære, det var trist 😢 å høre. Jeg ber 🙏🏼 🥹 for ham nå.
Her e en til melding han ba mæi legge til her
æ føle meg Ikke trygg rundt familie og venner, det æ bare noen få venner som æ stole litt på som e: espen, agnes og Lotte. æ klare ikke å gjøre ting, æ e redd for at noe skal skje.. og æ får bare ikke til til og gjøre noe, det har vært sånn helt sia femte klasse. æ e lei av alt.. alt det her dårlige.. det her dårlige live mitt e ikke verdt å leve lenger.. æ føle meg tom, sliten selv om æ prøve og kvile meg jevnt vær dag men det hjelp ikke, hjelpesløs, lei meg og ubrukelig å æ vil ikke mer.
vææær daaag og det e slitsomt..
og æ prøve og si det til foreldrene mine at æ ser ting/høre ting og at æ har det dårlig inni meg men æ føle at dem ikke bryr seg.. æ stole ikke på dem så mye nu mer.
skole blir også Veldig mye press utenfra/inni meg, æ får bare ikke til skole mer.
det går ikke bra.
æ bruke også og få angst av og dra til plasser/vis det e nye plasser for eksempel: skole, i store plasser og være rundt folk, kino, butikk, skateparken vis det e folk der og da klare e ikke og gjøre noe, æ bare frys helt, sånn æ klare bare Ikke Det.
og det her e Så vanskelig, æ vet ikke ka æ skal gjøre nu lenger og æ vet ikke hvor lenge æ klare og leve.. med alt det her inni meg