Uviss fremtid i møte

Etter en lang tid hvor jeg har tvilt på samboeren så har jeg nå tydeligvis fått et slags svar , et svar delvis med ord men mer handlinger. Han måtte sjekkes da prøver viste at noe var alvorlig galt og jeg var med han siden det og selvfølgelig skremte meg. alt var heldigvis i orden for det var maskinen på labben som var ødelagt så alle prøver tatt den dagen hadde feil svar. Nå er jeg blitt syk, ikje fått svar på prøvene mine ennå men energi er vekk og vekten raser på 3 uka og jeg besvimte nesten på et møte ang jobb i starten av uka og når han får beskjed om det så er svaret at han kunne ikje gå fra jobb akkurat da fordi kollegaen hadde nettopp reist hjem, Kollegaen bor 5 min unna og hadde kommet tilbake om han ble spurt, Ikje har han en jobb han ikje kan gå helt fra 1 time heller , det hadde gått helt fint og det var 2 andre som hadde kunnet komme om det hadde vært nødvendig, Ei som jobber på annet helsesenter hadde nevnt dette for en kollega , han er lege men ikje hun, og han sa jeg kunne komme til han for sjekk og sa dette til samboeren men da mente han at å kjøre rett over 1 time til den legen var for langt. Mens dette skrives så opprettes ny journal hos den legen så de kan få svarene på prøvene ellers så må jeg vente til min lege er på jobb igjen om 3 dager. Livredd her nå men han viser iallfall hva han mener, jeg betyr tydeligvis ikje så mye som jeg håpte

For å kort oppsummere hva du har sagt/ jeg oppfatter at du sier:
-du har tvilt på samboeren din og fått et svar
-en undersøkelse viste at noe var alvorlig galt, men det var feil
-du har blitt syk og ikke fått svar på dine prøver, gått mye ned i vekt de siste 3 ukene
-du holdt på å begive på et møte om jobb og når samboeren din fikk beskjed kunne han ikke komme til deg fordi kollegaen din var reist hjem (som kun er 5 minutter unna jobben) og 2 kunne kommet hvis spurt
så blir det mye han og hun som jeg ikke forstår, du fikk deg ny lege?
Håper det går bra med deg og at ting ordner seg for deg :)

Var vondt og lese.. ( altså eg forstår, bare drt du skriver om gjør vondt )

Eg kan kjenne igjen mange trekk der og forstår usikkerheten og svaret du har mottatt. Å det at du står i uviten å ikke for svar når du har so sterke reaksjoner til din sykdom er vilt!

Går selv rundt i samme grøten.

Men håper du for ett svar som er posetivt å at din samboer vil vise mer medfølelser. Unner ingen å ha en samboer som ikke står opp og frem for sin partner.

Ønsker deg masse lykke til, å trenger du noen og prate løst og tynt med so bare send en pm. Eg stille gjerne opp for at noen skal ha det bedre..✨️

Takk for forståelsen og ønsker deg det samme :)
Endte opp på legevakt og videre til akutten på lørdag, (2 dager siden ) og de fant ikje årsak da men skal til mer utredning for hjertet som de er litt usikker på om kan spille inn litt her. Vi prøvde oss på en liten tur ut i frisk luft igår og jeg som egentlig går fort, til meg å være da, kan ta 5 km på ca timen, subbet mest og måtte ha stadige pauser pga tung pust så det ble ikje rare turen. Han er mer oppgitt over at jeg ikje spiste like mye som vanlig men hvor lett er det når alt er tungt og idag valgte han å heller gå på jobb så jeg får klare meg alene frem til han finner det passende å komme hjem. Får bare håpe dette er noe ufarlig som kan fikses på. Håper på bedring for deg og og at de rundt deg stiller bedre opp for deg og fremover. Det fortjener vi tross alt :)

Vondt å leit og høre, håper virkelig du blir frisk! Å kan løpe ifra han på alle turer, å ja vi fortjener bedre😊