Kona mi er utro mot meg og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg ensom når jeg skriver dette midt på natta da jeg ikke har noen jeg kan snakke med om dette.
Vi er gift i 8 år og sammen i nesten 12 år. Har 2 barn på 5 og 6 år.
Nylig fant jeg ut at hun har pratet med noen på insta. Når jeg konfronterte hun så blokkerte hun personen men viste meg aldri hvem det var.
Vi har hatt det vanskelig i forholdet pga småbarn, huskjøp, økonomi etc.. så jeg skjønte på en måte hvorfor hun gjor det. Etter det så skulle vi i terapi og har prøvd å jobbe med oss selv, trene osv. jeg tenkte at det kunne ikke skje igjen og at nå trengte vi begge tid for å bygge opp forholdet igjen. Men at det ville ta tid
Nå en måned senere merket jeg at noe var galt igjen så jeg konfronterte hun igjen. Gikk inn på insta og sjekket hvem hun følget. Og der var flere menn fra samme by. En nylig skilt far fra barnehagen… når jeg sier at hun sårer meg så forstår hun men hevder at hun trenger mer oppmerksomhet og likte bildene dems for å få likes.
Fikk etterhvert se inn på profilen hennes men har en uggen følelse at hun sier ikke hele sannheten. Tror faktisk hun har slettet meldinger før jeg fikk se telefonen..
Har opplevd dette før med min ex og nå føles det likt ut. At jeg må ut av dette før hun sårer meg mer.. men så har vi all baggasje å tenke på også, ikke minst barna :/
Jeg er helt knust og klarer ikke å sove heller… skal tidlig på jobb også. Det verste er at jeg tror ikke hun kommer til å stoppe med dette.