Nå trenger jeg hjelp. Fant ut at min samboer har hatt et forhold med sin ekskone i over et år. Jeg og min samboer har vært sammen i 3 år. De hadde et veldig turbulent forhold som sluttet vondt og brått. Jeg var der og hjalp han i bruddet. Vi var først venner, så kjærester, og så samboere.
Nå er jeg helt knust!
Trodde aldri, aldri at han kunne gjort det han har gjort.
Jeg avslørte de, han la seg helt flat, har fortalt meg alt ( sier han selv ) og lover aldri å svikte meg igjen. Vi har pratet timesvis, jeg har reist bort i en periode og nå har jeg bestemt meg for å prøve å tilgi og fortsette med han.
Men- hva gjør vi nå? Hvordan får vi til dette?
Er det noen her som har opplevd det samme?
Jeg prøvde å tilgi etter utroskap, mye fordi vi hadde et nyfødt barn sammen og han hadde vært kjæresten min siden jeg var veldig ung… Dessverre så kom aldri den trygghetens følelsen tilbake. Dette begynner å bli mange år siden… Vi klarer den dag i dag å være venner med sex hvis behovet dukker opp, men han er også den emosjonelle tryggheten min i tøffe situasjoner… selv om jeg aldri kunne klart å være i et forhold med han igjen nettopp pga den brutte tilliten, men dette må du finne ut av selv…
Håper du har det greit etter forholdene for den situasjonen du står i nå kan virke så jævlig ræva og håpløs … men du kommer deg over det <3