Jeg er veldig dårlig og sliten. Hvis noen svarer, så klarer jeg kanskje ikke å gi en rask og bra respons.
Politiet vet hvor jeg bor, og det er helt greit for meg. Men jeg lurer på hvordan de visste hvor jeg bodde (de sendte brev), for jeg har aldri meldt flytting til den adressen. Politiet svarer ikke på det. Jeg behøvde egentlig ikke å fortelle det, men da ble det en mer tragikomisk overskrift.
Hanne Kristin Rohde skrev på sin instagram at universet har gitt moren hennes mental uhelse. Jeg vet ikke noe mer om hva hun tenker om det. Jeg har aldri hatt sånne tanker selv, men når en som henne sier/skriver det, så har jeg begynt å lure på om det er slik. Jeg synes det virker sykt (sorry), men hva vet vel jeg. Det virker som det er ganske mange som tror på sånt. Til og med noen i hjelpeapparatet. Hva tror du?