Første gang jeg kuttet meg selv var januar 2024 men det var ikke dypt. Jeg begynte også å brenne meg selv en måned etter. Når det var april var kuttene blitt til små tynne arr, jeg gruet meg skikkelig til sommeren fordi da kommer alle til og se at jeg var for feig til å kutte dypere. Jeg følte meg skikkelig ugyldig så jeg begynte å tvinge meg selv til å kutte dypere. Men det var jo helt ubrukelig fordi nå er jeg stuck med arr som aldri kommer til å forsvinne, jeg føler meg fortsatt ikke gyldig og det gjorde meg mye mer deprimert.
Jeg har ikke kuttet meg selv siden 2024 desember men jeg brente meg selv noen måneder siden, og jeg har veldig lyst til å starte å kutte igjen, men jeg vet jo at det bare gjør ting verre.
Jeg angrer skikkelig fordi jeg må alltid ha på lange armer, jeg må egentlig ikke fordi de jeg bor med vet det, men jeg synes det er flaut og jeg skammer meg. Jeg mistet også venner fordi jeg stoppet å henge med dem pga de ofte ville bade eller være ute på de varmeste dagene, og jeg ville ikke ha på korte armer så jeg bare stoppet å henge med dem, som jeg vet er min feil. Jeg har fortsatt to venner jeg er med noen ganger men de vet det heller ikke og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle dem fordi jeg vil ikke at de skal se på meg annerledes