Hei, eg forstår ikkje min sexuelle orientering. Eg ser persona eg lika, men eg e ikkje dreve mot dei. Likevel kjenne eg det e noke som drive meg, eller trur eg rekna eg med, men eg klara ikkje skjønne ka det e eller styre ka det e. I går va eg ute og drakk og begynte å tvile på dei egenskapane mine eg trudde eg kjente, at eg liksom lika jente og det e det eg har lyst på. Men at eg ikkje får det til, og att eg har intrykk av at andre menn gjer fleire trekk på meg en jente, og eg klara ikkje lese eller skjønne korfor. Eg har lenge hatt tankane om at eg ikkje lika menn på den måten. Eg bare vill ikkje og eg lika det ikkje. Men likevell får alt meg til å lure på om eg kjempa mot mine egne kjensle eller om eg kjempa mot dei men ikkje i den retningen eg trur eg kjempe.
kursiv tekst
Det er lov å være forvirret og prøve seg frem.
Det du beskriver er mer vanlig enn mange tror eller vil innrømme. noen tiltrekkes av samme kjønn eller det motsatte kjønn, og noe tiltrekkes kun av personlighet uavhengig av kjønn. noen ganger tiltrekkes man av det man selv føler er forbudt, for det er spennende, om man er mann og tiltrekkes av menn eller dame tiltrekkes av dame, eller man er en engel og tiltrekkes av en badboy/badgirl eller motsatt. noen ganger er det ukjente spennende kun helt frem til man har prøvd. men man finner ikke ut av det før man tørr å utforskje selv selv og sine egne tanker/følelser i praksis. livet begynner ikke i teori men med praksis. bestemt deg for å følge følelsene dine, det er først da du kan vite med sikkerhet om du vil endre mening eller ikke. og du kan endre mening så mange ganger du bare vil i livet. håper du finne deg selv <3
Wow, du fikk en frustrerende konflikt til å virke mer spennende i steden. Men det e litt vanskelig å ta dei første eller alle stega til å utforske da. Eg har prøvd noke men fått veldig vondt av det etterpå.
Da skal eg huske på det vidare frammover.