sex noen ganger blitt en måte å føle at jeg betyr noe, som om jeg i det minste kan være til nytte for noen. Jeg har ønsket å føle meg elsket, selv om jeg egentlig har hatet meg selv mer etterpå.
Jeg har satt meg selv i situasjoner jeg egentlig ikke vil være i, og noen ganger har jeg sagt nei uten at de har brydd seg. Det gjør meg forvirret og vondt, og jeg sitter igjen med mange tunge følelser.
Jeg vokste opp uten en pappa som var til stede, og jeg tror det gjorde at jeg begynte å lete etter kjærlighet andre steder. Jeg begynte tidlig å seksualisere meg selv, allerede som 12-åring. Nå som jeg er eldre og ser tilbake på det, kjenner jeg på skam og avsky, og det er vanskelig å forstå meg selv.
Jeg er 18 år nå, og jeg bærer på tanker om at ingen kan elske meg etter det jeg har gjort. Jeg sliter også med å se hvordan jeg skal kunne elske meg selv. Samtidig ønsker jeg å forstå hvorfor det ble sånn, og finne en måte å slutte å havne i de samme situasjonene igjen? Selvfølelse, sex og traumer
Dette må du ta en alvorsprat med din mor om. Hvorfor har hun tillatt deg å holde på slik?
Ikke alle mødre vet hva barnet sitt gjør til en hver tid. Kommer veldig ann på hva hun mener med å “seksualisere seg” om det var intimitet med andre eller kun seg selv. Glem det og gå videre. (Skjønner at det ikke er så lett, men du tar poenget).
Hei, jeg kjenner meg veldig igjen. Jeg er 17 år, startet seksuelt som 11år og har heller ikke pappa tilstede. Han har aldri vært her no særlig og jeg tror jeg søkte omsorg andre steder. Jeg sliter med å forstå meg selv, å ja har hatt vanskelig for å holde meg unna innimellom. Noe som har ført til litt av vært, en del sex ja… Ville bare si at du ikke er alene ❤️ Kjente meg veldig igjen
Jeg sliter selv med å forstå hvorfor ting ble som det ble men det jeg har funnet ut av er å lukke situasjonene så fort som mulig. Du ønsker ikke å havne i samme situasjon gang på gang, da må du lukke døra så fort som den åpner seg. Det er mye vanskeligere å lukke en dør når du har tatt et par steg å står i åpningen. Lukk døra før du står i åpningen å lurer på om du skal gå gjennom. Hvis det gir mening? Mennesker som vil ligge med deg, blokk dem ute. Å gjør det du kan slik at du ikke oppsøker dem selv. Håper det hjelper litt <3