Trenger noen å prate med

Mann (49) fra Oslo her. Sliter med en helt for jævlig depresjon, som jeg bare ikke kommer meg ut av. Har delvis havnet på utsiden av arbeidslivet nå, selv om jeg har masse å bidra med. Det er egentlig arbeid som ville ha gjort meg frisk igjen, men det er veldig vanskelig å komme igjennom nåløyet her og der. Noen andre middelaldrende, menn eller kvinner i Oslo, som står i liknende trøbbel? Kjenner at jeg har stort behov for å snakke med noen som ikke er psykologer eller psykiatrikere. Hører gjerne fra dere, så håper jeg vi kan ta en prat eller flere. Terapi fra likesinnede er veldig effektivt. Og BTV, jeg har en bipolar II diagnose. Jeg fungerer som en klokke i langvarige og bra perioder, men er jo et fullstendig takras inne i depresjonene:-(

Hørtes tungt ut og gå igjennom alene.😢

Håper der er noen i nærområdr som vil prate og la deg få pustet ut litt. Er ikke fan av psykiatere eller psykologer sjøl, liker og ha en god venn å prate med.
Er ikke ifra oslo eller bor der men kan alltids prate😁

Bipolar 2 er ingenting og bekymre seg for, kjenne mangen med det. Å dem er mer oppriktig enn meg på alle måter😅

Bipolar, adhd, cp, alt det der er bare med på og vise hvem vi er ❤️

Hei.
Kanskje jeg kan hjelpe.

Har selv slitt lenge med veldig tung depresjon/utbenthet i flere år.
Fant etterhvert ut at det som hjalp skikkelig for meg, var å smøre litt jord på henda 2-3 ganger i uka, i ca 1-2min. Husk å vask henda etterpå.
Plantejord kjøpt i sekk er litt tryggere å bruke enn fra hage/natur.
Trodde først det bare var en placebo-effekt, men det var det ikke. Har fungert i 2mnd for meg til nå værtfall.

Håper dette kan hjelpe deg.
Vil gjerne høre fra deg om det fungerer.