Mann 52år trenger noen å snakke med

mann 52år trenger noen å snakke med

Hvor bor du ?

jeg bor i moss

Jeg kan prate med deg bor på Vestlandet

har du tlf?

vil du prate nå?

Nå ble litt sent men du kan jo fortelle litt om deg selv

det skal jeg gjøre , så kontaker jeg deg i morgen, for jeg regner med
at det ikke passer nå?

men bare kontakt megnår det passer best for deg, jeg går ingen steder

Må sove nå. Skrib litt om deg selv jeg må sovw noen tlmer før jobb nå

det skal jeg gjøre , og ha det klart i ettermiddag.

Kan skrive litt nå

supert jeg er klar jeg

Hei igjen. Hva gjør du i livet ? du skriver du har behov for å prate .

det stemmer jeg lider av manisk depresjon pga et skille mellom meg og kona. sliter med å takle følelsene mine som er mer eller mindre ute av kontroll. og ikke har jeg venner eller familie. så jeg sliter i isolasjon

Skille mellom deg og konen ? klarer du å sette ord på det ? manisk depresiv kjenner jeg til. Det er virkig å få satt ord på det. Å jobbe med det å få hjelp til det som er vanskelig .De som ikke kjenner til hva manisk deprsjon er har vanskelig å forstå .Jeg kan lytte og skrive med deg .

Tusen takk- har aldri vært depresiv før og vet så si ingenting om det bortsett fra den eksteme smerten som om sjela mi blir rivd i 2. veldig ulikt meg å ligge å gråte 11 timer i strekk

Men skjønte ikke det mwd konen din .Hvor tid starter depresjon .Man kan få utredet om man er bipolar (mansik depresiv) er du i jobb ? har ikke fanilie skriver du ? det er trist å ligge å bare gråte .Hva ligger bak dette ? har det skjedd noe spesielt i livet ditt siste tiden ?

har skrevet dette tidligere kanskje det kan belyse saken . fordi jeg har store vanker med å snakke om det

til døden skiller oss ad,
står det i ekteskaps pakten vi signerte da vi giftet oss, som forøvrig var lykkeligste dagen i imitt liv. så døden skilte oss ad, til slutt, men det var jeg som til slutt tapte den kampen. tapet av å miste deg under de omstendigheter som ble basert på en løgn fra en av pleierene på per gynts sykehuset,ble for mye for meg å bære og var alt som skulle til for å
velte et nesten 25år gammelt fantastisk ekteskap.
og fikke jeg valget igjen så ville jeg ikke forandret på noe. i det jeg sitter her og skriver disse siste ordene til deg, lukker jeg øynene mine og jeg ser de fantastiske øynene dine, jeg kan lukte den søte, naturlige lukten av deg, og høre du synger for meg en siste gang, bare på den måten som du kan. og du skal vite det at jeg alltid har elsket deg og kommer altid til å gjøre det, uansett hvor jeg måtte være. men jeg skal fortelle deg hva som skjedde med oss, hunden, forholdet og alt som var vårt. jeg håper at det vil gi deg en forklaring. uansett det eneste jeg vil, er at du er lykkelig. og lov meg en siste ting kjære anita, min elskede. lov meg at du prøver å smile en gang hver dag, slik at alle kan se hvilken strålende sol du er.

Nå datt jeg rett og slett ut. Er din kone død ? i,så fall hvor tid og hva døde hun av ? hva var en løgn ?