Trenger hjelp å finne venner og energi

Jeg kom i Norge for å studere for 4 år siden. Det første året var greit. Jeg møtet mange venner men (nesten) alle kom tilbake til landene sine.

Jeg har bodd her i 4 år nå. Jeg er 30+ år gammel og jobber i kommune. Kommer tilbake fra jobben, ingen å hilse på, ingenting å gjøre. Jeg har mistet alle ting som jeg brukte å like før. Jeg føler ensomhet og depresjon.

Hvor man kan møte folk hvis man kan ikke finne energi å gå ut?

jeg sliter veldig med energi, men jeg presser meg på det… er det noe du kunne tenke deg å begynne med? tenker du kunne meldt deg inn i noe aktivitet der du møter andre mennesker. da er det lettere å bli kjent. og kanskje energien kommer tilbake om du gjør noe du liker…

Jada jeg har noen tenker å melde meg inn i noe aktivitet. Men da kommer jeg hjem fra jobb har jeg igjen energi å gå ut igjen. Så her er et problem

Hvordan presser du deg, kan jeg spørre? Bare gå og gjør?😊

ja teller til 3 ofte til 10. og så begynner jeg med ett eller annet, og ja, det er sterk utmattelse jeg trosser… så det er mulig:)

Hvordan er du de dagene du har fri? Er du mann eller dame? Kan jo være du mangler testosteron eksempel eller vitaminer, kan være mange grunner til utmattelse 😟

Jeg sliter veldig med det samme selv Jente 38 her. Men tror man må presse seg til å gå ut til tider hvis ikke får man et veldig ensomt liv:( Men vanskelig ja