Det er mer fristende å dø enn å få ting gjort. Tenker da på ting som rydding, sosialisering… gå turer… dra på fest… ha intime forhold… alt er på en måte… ”bortkasta”…
Skjønner hva du mener
Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. For jeg har vært der hvor du er nå. Det som jeg ikke forstod var at jeg manglet noe i livet som ga meg en grunn til å stå opp. Jeg jobbet hjemmefra i en jobb jeg hatet, jeg hadde trukket meg bort fra venner og familie. Til slutt ble det så ille at det å gå i dusjen ble et uoverkommetlig ork. Det var en ting som gjorde at jeg klarte å snu om på mye, det var å tvinge meg selv til å tenke andre tanker, for de negative tankene jeg tenkte gikk på repeat i hodet mitt. Jeg fant en positiv ting jeg kunne tenke på hver dag. Uansett hvor lite det var. Også valgte jeg en ting jeg måtte gjøre hver dag. Jeg begynte med å pusse tenner hver kveld før jeg la meg. Og sånn fortsatte jeg.
Den store forandringen kom når jeg bestemte meg for å satse på drømmen min, så jeg begynte å bygge opp min egen arbeidsplass. Følelsen av å ha noe viktig å stå opp til gjorde utrolig mye for meg.
Du bestemmer hva du skal tenke og tankene dine bestemmer om du bygger opp under deg selv eller ikke.
Håper at alt ordner seg for deg og trenger du noen å snakke med, så er det bare å sende meg en melding.