Meningen med alt?

God aften!
Jeg sitter nå her og tenker på hva egentlig jeg lever for, går ikke en dag uten att jeg tenker på å ta selvmord og måter å gjøre det på, å har gjort det i 1 år nå. Jeg føler liksom jeg ikke har noe her og gjøre og egentlig ingen ting og leve for er singel og familie og venner er bare en historie. Jeg orker rett og slett ikke folk orker ikke møte noen har heller ingen ønske om og møte noen. Og jeg tenker att ingen ville ikke merka att jeg var borte.

Men det store probleme er att hvorfor tenker jeg på dette. Jeg har en stabil og bra jobb med bra betalt jeg har eid hus i 15 år eneste jeg ikke har er kjæreste og barn men jeg ser ikke på det som noe problem så tror ikke det har noe med det og gjøre. men hvorfor bryr jeg meg ikke noe om jeg våkner i morgen eller ikke og att jeg ikke kjenner noe føelse av å leve jeg er ikke glad og jeg er heller ikke trist men fortsatt så er de tankene der. Og hvorfor er jeg så deprimert over live mitt, jeg selv synes ikke jeg har oppnådd noen ting,
og jeg gidder ikke folk og drama så jeg har trekt meg vekk fra alle for folk blir jo krenka med engang de hører andres mening på ting.
hva skjedde med det å koste for din egen dør før du koster hos naboen nå skal du helst koste for hele nabolage før du koster din egen.

Hei!

Kjenner godt til den følelsen. Det eneste jeg kan anbefale er å prøve noe nytt som f. Eks en ny hobby. Eller å planlegge noe å se frem til. Noe som gjør at du blir opptatt med andre ting enn de tankene, og som gjør at du gleder deg til neste gang. Noe som virkelig gir deg lyst til å stå opp om morgenen.

  1. Se for deg hva du vil gjøre/holde på med i livet og hvordan du ønsker å leve det.
  2. Hvordan kan du gjøre dette til virkelighet? F. Eks melde seg på noe du har lyst til å prøve.
  3. Gjør det beste utav fritiden du har og det du har i livet.

Ønsker deg masse lykke til!

prøvd alt det derre! hobby blir bare 14 dager så er jeg drit lei, melder meg ikke på noe da det er å omgå andre folk jeg hater folk, ingen er til å stole på.
fritid nei det hørres gørr ut jobber heller.

Du jobber på og vet at mer fritid ikke er noe for deg. Du vet at andre folk er noen du ikke stoler på eller trenger og derfor holder du deg for deg selv.
Du gjør fornuftige valg, men er det mulig at fornuften står i veien for et mer meningsfullt liv?