Jeg vet ikke hva jeg gjør lengre

alt blir bare feil, jeg har mange å prate med men ingenting hjelper. jeg føler meg ubruklig og alt. jeg har ingen planer for livet, og har ett sykt rykte på meg som exen fant på som ødla livet mitt. jeg har ikke lyst til å være her lengre, jeg ser ingen menings lengre. avertil føles det ut som jeg ikke lever engang.

Dette høres ille ut. Vet ikke hva ryktet gikk ut på, men håper de som kjenner deg forstår at det er løgn. Kanskje kan du distansere deg fra de som lytter til ryktet? Du trenger ikke slike folk i livet ditt…

Angående retning for livet. Hva har vært viktig for deg før? Hva gir deg glede og mening, eventuelt hva pleide å gi deg glede og mening?

Nei det pleide å være hester å ridning. Men lista helt interessen i det. Så nå holder jeg på med bilcross å sånn

man. 6. nov. 2023, 15:18 skrev Blåfuglen via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Så bra at du har en slik interesse! Der er det muligheter til å bli kjent med folk, opprettholde relasjoner, utfordre seg selv og kjenne på mestring. ☺️ Kanskje du kan bruke den arenaen til å få exen og rykter på avstand?

Ja det er mulig, men de ryktene er ikke der så mye lengre siden jeg holder på med en i gjengen til exen

ons. 8. nov. 2023, 08:10 skrev Blåfuglen via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Litt usikker på om det er lurt å holde på med en i gjengen til exen…

Ja det er nok ikke så veldig lurt

fre. 10. nov. 2023, 10:56 skrev Blåfuglen via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre, alle er bare så dømmende, ingen forstår eller bryr seg, jeg vil ha hjelp men jeg vet ikke om jeg kan stole på noen. Jeg har ingen motivasjon til noe, gråter hver dag, er alltid sliten osv. Jeg tenker noen ganger at det ikke er hvert å være på denne gliden mer, jeg vill ikke lide mer og det er bare så slitsomt.

sånn følte jeg det for noen år siden. jeg har fortsatt ingen planer for livet og føler livet er ødelagt, men jeg opplever til tider livet greit. jeg har lært meg leve med det. trenger man å ha noen planer for livet? er ikke det å ikke ha noen planer et tegn på at du er fri og har frihet til å gjøre det du vil? spontan?

jeg har heller ingen jobb, føler meg å ubrukelig til alt. ikke mye jeg kan jobbe med.

det blir bedre, men det føles ikke som det nå. tro meg. jeg har vært der du er nå.

For meg hjalp det litt utforske meditasjon, det ga meg nytt syn på livet, men du må gi det tid og holde på med det. jeg begynte for alvor meditere i 2017 og først nå begynner jeg se litt forbedring.

selv om du føler deg alene, så er du ikke alene <3