Tenkt siden var 9

jeg har hatt tanker at jeg ikke er bra nokk og ikke ser fin nokk ut i snart 4 år. Det startet med at en av mine beste venner snakket med en av dies venner om at de var for tykk selvom at de hadde en perfekt kropp. De sa og at de gjorde selv skading og jeg endte opp med å prøve det også. Jeg endte opp å være clean for ish 2 år men det gikk tilbake for ca 6 måneder siden. Jeg kutter men ikke dypt. Noen ganger spiser ikke jeg for rundt 20 timer (ikke så mye) også slår jeg meg selv. Men jeg vil finne ut hvordan jeg kan føle meg bedre (akkurat når jeg skriver dette har ikke eg spist på 21 timer og foreldrene mine vet det)

Vet at du sikkert ikke vil høre dette, men fra en annen tenåring. Du burde spise og få i deg næring og sånn, for å ha energi og en vanlig utvikling Det å spise i seg selv gjør deg ikke feit. Du bør heller trene litt og forbrenne det fettet. Skjønner at dette kanskje ikke hjelper og du alerede forstår det, føler bare det er viktig å være tydlig på. Vet ikke helt hva jeg kan si, men ønsker deg lykke til uansett og at du er sterk som forteller om det og som vil hjelpe deg selv.

Føler deg, har klart å blitt 20 år selv hvor underernært jeg er.

Når det gjelder mat så føler jeg at jeg spiser mer når jeg selv lager mat, men kan bare være tilfeldig. Spiste en baguet og en tallerken med semulegryn grøt i går. En liten anbefaling er å ta noe vitaminer daglig. Om det er en multivitamin tablett eller en energidrikk så bare prøv å få litt i deg.

Når det gjelder selvskading så er det dårlig med råd. Kuttet megselv i flere år, ikke dypt, vare akkurat nokk til at jeg så lit blod eller merkene… Hadde egentlig tenkt å si at jeg ikke hadde noen arr, men jeg så lite nøyere på armen… Har noen svake merker jeg ikke har lagt merke til før. Jaja var til å forvente det da.

Prøv å stoppe så godt du kan, eventuelt få et armbånd strikk og knips det mot håndleddet istedenfor, da vil du føle det uten skaden.

Trenger du noen å snakke med så er jeg her