Komplekser til egen kropp

Vet ikke helt hvordan ej skal starte , men skal prøve . Slitt i mange år med dårlig selvbilde og hatt en veldig tøff barndom preget av mye traumer som i senere tid har blitt bearbeidet . Har følt meg i perioder veldig mye bedre , helt til noe nytt kan slå meg ut . Veldig redd for nye relasjoner men samtidig vil ej prøve å komme meg ut der , det med å være mer synlig og være forberedt på at ting kan gå begge veier . Føler jeg noen blikk på kroppen så kommer automatisk tankene , hva alle må tenke , ofte drar ej toppen ekstra utover på trening senter og tar meg selv i hvor kroppsbevisst ej blir . På dating appene har ej også et bilde hvor man kan se hele kroppen så vedkommende er klar over kroppsfasongen . Enkelte ting har nok sittet i seg ganske kraftig og kan trigges frem . Hatt et par opplevelser men spesielt en fyr ej datet som sammenlignet meg med andre feite damer , hvor tykke armene mine var , og at blodet i årene sikkert ikke gikk godt nok gjennom , veldig nedverdigende ord knyttet til meg som person . Husker kroppen bare fryste til , helt til han hadde gått ut døren . Husker hvor mye selvskading tanker som kom tilbake og hvor mye ej hatet meg selv . Samtidig vet ej at det finnes selvfølgelig gode mennesker der ute , og håpet er å finne noen som blir det rette for meg selv med mine utfordringer . Så i kveld fikk ej spørsmålet hva liker du best ved utseende ditt? Det bare skjedde veldig mye innvendig , og måtte bare koble ut . Ble liggende i sengen å gråte og ha panikk anfall , fikk en del flashback fra vonde opplevelser . Har dere noen lignende utfordringer selv og tips ? Mvh kvinne 33

Hei, Gutt på 18 her så er litt aldersforskjell! Men ønsker du noen å snakke med om dette og andre ting ta kontakt